۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۶۱۲۳۱۱
رییس ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قم:

برای ترویج حجاب باید از شیوه های نوین استفاده کرد + فیلم

برای ترویج حجاب باید از شیوه های نوین استفاده کرد + فیلم
حجت الاسلام روحانی با بیان این که برای ترویج حجاب باید از شیوه های نوین استفاده کرد، گفت: انجام دادن کار فرهنگی و جذب افراد نیازمند آموزش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سعید روحانی در همایش فعالان عفاف و حجاب که صبح یک شنبه در سالن همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: هنگامی که چنین همایش هایی برگزار می شود از شرکت کنندگان انتظار داریم که نتیجه آن را مشاهده کنیم.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم ادامه داد: دلیل دعوت از کانون های مساجد جهت شرکت در این همایش این است که کانون های مساجد پیاده سواران این حرکت عظیم هستند و اگر قرار است در محلات و مساجد اتقاق خاصی رخ دهد کانون های مساجد باید آن را انجام دهند.

وی با تصریح بر این که هرکاری که لازم باشد و هرکاری انجام می دهیم تا دست اعضای کانون های مساجد در زمینه حجاب پر باشد، گفت: شما اهل حجاب هستید اما باید در زمینه ترویج حجاب در جامعه و میان خانوده تلاش کنید تا آنهایی را که اهل حجاب نیستند با شیوه های نوین جذب حجاب کرد.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که خود را به سلاح علم مجهز کنید، اظهار کرد: پیام این سخن رهبر معظم انقلاب این است که در چنین جلساتی شرکت کنید و آموزش های لازم را برای جذب افراد بگذارید و سپس کارهای فرهنگی انجام دهید زیرا کار فرهنگی کردن برای افرادی که حجاب دارند کار عجیبی نیست./1324/پ202/ب1

تعداد بازدید : 8

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7

 

مصطفی رستمی
ارسال نظرات