۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۶۱۲۳۱۵

آغاز امتحانات پایان ترم ۷ هزار طلبه مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهر

آغاز امتحانات پایان ترم ۷ هزار طلبه مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهر
امتحانات پایان ترم طلاب مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری جامعه‌الزهرا(س) در نیمسال دوم سال تحصیلی در ۳۸ حوزه امتحانی در سراسر کشور از ۱۷ تیر آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم حاجی پور در گفت و گویی ضمن گرامیداشت ایام مبارک دهه کرامت، با اشاره به آغاز امتحانات پایان ترم طلاب غیرحضوری و مجازی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷، عنوان کرد: امتحانات پایان ترم ۷ هزار طلبه غیرحضوری و مجازی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از روز دوشنبه ۱۷ تیر آغاز می‌شود.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری بیان کرد: این امتحانات در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و ۳۷ حوزه امتحانی در سراسر کشور در دو نوبت صبح و عصر و چهار بازه زمانی برگزار می‌شود و شامل ۴۰۶ ماده درسی است.

حاجی پور افزود: امتحانات حضوری پایان ترم طلاب مجازی و غیرحضوری ۲۴ تیر به پایان می‌رسد و ۲۹ تیر تا ۵ مرداد به امتحانات آنلاین اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه این ترم، امتحانات ۱۶ عنوان درسی به صورت آنلاین برگزار می‌شود، یادآور شد: امسال امتحانات پایان ترم آنلاین برای دروس ارائه شده بر اساس زمان بندی، مشخص شده است و امتحان هر یک از درس‌ها در روز مشخصی برگزار می‌شود و طلاب در روز مقرر از ساعت ۸ تا ۲۴ می‌توانند در آزمون آن درس شرکت کنند.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری اظهار داشت: علاوه بر فعالیت و تلاش کارکنان مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری، ۳۰ مراقب جهت حضور در امتحانات دعوت شدند.

حاجی پور در ادامه به ۳۷ حوزه امتحانی دیگر در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: هر سال، بازدید از برخی حوزه‌های امتحانی به منظور تعامل با طلاب، بازدید از مرکز آزمون و دیدار با مدیران حوزه‌های امتحانی در دستور کار قرار می‌گیرد که امسال نیز بازدید از ۴ حوزه امتحانی رشت، زنجان، همدان و اراک برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: در این بازدید به سؤالات، نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادات طلاب و مدیران رسیدگی می‌شود و درخواست‌ها مورد بررسی قرار می گیرد، همچنین علاوه بر بازدید از حوزه‌های امتحانی، بازدید از مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر مرکز آموزش مجازی و غیرحضوری عنوان کرد: در حوزه امتحانی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، همه امتحانات پایان ترم غیرحضوری و مجازی در خوابگاه حضرت خدیجه (فروشگاه محصولات فرهنگی سابق) برگزار می‌شود.

حاجی پور در پایان یادآور شد: طلاب مجازی و غیرحضوری، کارت امتحانی خود را از سامانه دانش‌پژوهان دریافت کنند و در روز آزمون به همراه داشته باشند./1324/د102/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات