۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۶۱۲۳۱۷
باحضور رییس المصطفی؛

مراسم تودیع و معارفه نماینده جامعة‌المصطفی در عراق برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه نماینده جامعة‌المصطفی در عراق برگزار شد
مراسم تودیع و معارفه نماینده جامعة‌المصطفی در عراق با حضور رئیس جامعةالمصطفی در کاظمین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مراسم تودیع و معارفه نماینده جامعة‌المصطفی در عراق، با حضور رئیس جامعةالمصطفی، معاون بین الملل، مسؤول حوزه ریاست، مشاور رییس در حوزه عراق و جمعی از مشرفین و مدیران مدارس علمیه و رابطین دانش آموختگان المصطفی در شهر کاظمین عراق برگزار شد.

در این مراسم، که همزمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت و با حضور فضلا، استادان، مدیران و مشرفان مدارس علمیه عراق برگزار گردید، ضمن تقدیر از زحمات «حجت‌الاسلام والمسلمین‌ مهدوی‌مهر»، نماینده پیشین جامعة‌المصطفی در عراق، «حجت‌الاسلام والمسلمین‌ دکتر عباسی»، رئیس المصطفی، حکم انتصاب «حجت‌الاسلام والمسلمین‌ آقای دکتر معصومی» را به سمت نماینده جدید المصطفی در عراق به وی اعطا کرد.

در این مراسم، پس از تلاوت قرآن کریم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی‌، رئیس المصطفی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی‌مهر، نماینده پیشین المصطفی در عراق و حجت‌الاسلام والمسلمین‌ دکتر معصومی، نماینده جدید، دقایقی به سخنرانی پرداختند.

رئیس المصطفی در سخنان خود، ضمن تبریک دهه کرامت، فرصت‌های پیش روی المصطفی و دانش‌آموختگان را استثنایی و فراوان خواند.

وی ضمن تشکر از مشرفین، مدیران، معاونین و رابطین دانش‌آموختگان المصطفی، ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد برگزاری جلسه‌ای با حضور همه دانش‌آموختگان عراقی باشیم که نزدیک به پنج‌هزار نفر هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین‌ دکتر عباسی با اشاره به تلاش‌های مشفقانه و مجاهدانه حجت‌الاسلام والمسلمین‌ مهدوی‌مهر در یک دهه در نمایندگی عراق خاطرنشان کرد: وی از مدیران خلیق، مدبر و بزرگ‌منش و طراز اول المصطفی به شمار می‌رود که گره‌گشای اداری و سازمانی المصطفی بوده‌ است. ضمن تشکر قلبی از زحمات، برای ایشان در مسئولیت‌های جدید آرزوی توفیق دارم.

رئیس المصطفی ضمن معرفی حجت‌الاسلام والمسلمین‌  معصومی، وی را شخصیتی برنامه‌ریز ‌و آشنا با مدیریت آموزش عالی براساس تجربه طولانی در معاونت آموزش مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) توصیف کرد که امروز نیز ریاست مؤسسه علوم و ‌معارف را در قم دارد که نزدیک به هزار نفر از دانشجویان عراقی را آموزش می‌دهد.

شایان ذکر است در پایان، رئیس جامعةالمصطفی حکم مسئولیت نمایندگی را به حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر معصومی و تقدیرنامه‌ای به حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی‌مهر اعطا نمود./1324/د102/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات