۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۶۱۲۳۱۸
مولوی سلامی در گفت وگو با رسا:

تحریم رهبر انقلاب نشانه استیصال آمریکا است | رهبری در دل ملت ها جا دارند

تحریم رهبر انقلاب نشانه استیصال  آمریکا است | رهبری در دل ملت ها جا دارند
نماینده خبرگان تحریم رهبری از سوی آمریکا را اقدامی بی نتیجه دانست و گفت: رهبر انقلاب در دل ملت ها جا دارند و تحریم ایشان از سوی آمریکا جز جو تبلیغاتی هیچ سودی ندارد.

مولوی نذیر احمد سلامی نماینده اهل سنت زاهدان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، ضمن محکوم کردن اقدام ابلهانه آمریکا مبنی بر تحریم رهبر معظم انقلاب گفت: آمریکا به این دلیل که از بی اثر بودن تحریم های اعمال شده در طول تاریخ انقلاب اسلامی مأیوس شده است، هم اکنون دست به اقدامات ابلهانه ای همچون تحریم رهبری می زند.

وی با اشاره به شکست ها و ناکامی های آمریکا در رسیدن به اهداف پلیدی که دارد، اظهار داشت: آمریکا پس از آن که مشاهده کرد در همه اهدافش با شکست مواجه شده است، از روی استیصال و سردرگمی دست به تحریم رهبر معظم انقلاب زد.

مولوی سلامی تحریم رهبری، شخصیت های سیاسی و فرماندهان نظامی کشور را نشانه ضعف و استیصال آمریکا تلقی کرد و ابراز داشت: اینگونه اقدامات ناشی از یأس و ناکامی است و آمریکا از روی ناچاری اینگونه اقدامات ابلهانه را انجام می دهد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: آمریکا از هر دری که وارد شد تا بر ملت سرافراز ایران فشار تحمیل کند با ناکامی مواجه شد، از همین جهت با انجام اقدامات ابلهانه درصدد ایجاد عملیات روانی و تخلیه عصبانیت خود است.

وی با بیان اینکه تحریم رهبری معنایی ندارد، تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب در دل مردم مسلمان و ملت ها جای دارند و تحریم ایشان از سوی آمریکا جز سخن درمانی هیچ سودی ندارد؛ افزون بر این، حضرت آقا هیچگاه به کشورهای غربی سفر نخواهند کرد، بنابراین تحریم ایشان معنا پیدا نمی کند.

مولوی سلامی تحریم رهبر معظم انقلاب از سوی آمریکا را اقدامی بی نتیجه و پوچ دانست و یادآور شد: اینگونه اقدامات نه تنها برای آمریکا سودی ندارد، بلکه بر رسوایی اش خواهد افزود./841/ت302/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
حسین ثالث موید
ارسال نظرات