۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۶۱۲۳۳۰

خادمان حرم رضوی در روستای سیل زده سریجان درمیان حضور یافتند

خادمان حرم رضوی در روستای سیل زده سریجان درمیان حضور یافتند
کاروان بارگاه منور ثامن الحجج(ع) همزمان با چهارمین روز از دهه کرامت در روستای سیل زده و محروم سریجان در بخش قهستان شهرستان درمیان حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی به نقل از ستاد خبری کاروان زیر سایه خورشید در استان، کاروان بارگاه منور ثامن الحجج(ع) همزمان با چهارمین روز از دهه کرامت در روستای سیل زده و محروم سریجان در بخش قهستان شهرستان درمیان حضور یافتند.

 عاشقان و مشتاقان امام هشتم(ع) با حضور پرشور از خادمان حرم رضوی استقبال کردند و این حضور خدام رضوی روحیه امید و معنویت در بین مردم سیل زده را زنده کرد.

روستای سریجان یکی از مناطق سیل زده در خراسان جنوبی که ابتدای امسال در بارندگی های شدید دچار سیلاب شده و به منازل این روستا خسارت وارد کرده است.

در پایان نیز هدایای متبرک حرم مطهر رضوی بین مردم این‌ روستا توزیع شد.

حجت الاسلام محسن شراهی مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید با اشاره به مناطق سیل زده گفت: سیل زدگان دچار خسارت های مالی شدند و علاوه بر آن نیز از لحاظ روحی نیز آسیب هایی دیدند لذا اگر به دنبال امنیت پایدار هستیم باید به مناطق روستایی توجه ویژه ای شود.

حجت الاسلام شراهی تصریح کرد: مردم در مناطق سیل زده با معضلات مهمی مواجه هستند و باید خدمات درمانی و بهداشت و سلامت در این مناطق ارائه شود.

خادمان حرم رضوی در تشییع پیکر پدر شهید اکبرپور در شهرستان درمیان حضور یافتند

خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) همراه با پرچم سبز گنبد رضوی در مراسم تشییع پدر شهید موسی اکبرپور در روستای دره عباس شهرستان درمیان حضور یافتند و فضا را به عطر رضوی معطر کردند.

خادمان حرم رضوی برای شادی روح مرحوم پدر شهید اکبرپور نیز فاتحه ای قرائت و صلوات خاصه را خواندند و پرچم سبز رضوی را چند لحظه ای بر روی جنازه نهادند.

همچنین خادمان بارگاه منور رضوی تابلویی منقش به نام علی ابن موسی الرضا(ع) به مادر شهید اکبرپور هدیه و هدایای متبرک رضوی اهدا و در پایان نیز در نماز میت شرکت کردند.

 پدر شهید موسی اکبرپور شب گذشته در سن ۸۴ سالگی دار فانی را وداع گفت و پیکر وی بر دستان مردم روستای دره عباس بخش قهستان شهرستان درمیان تشییع و در جِوار گلزار فرزندش به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام محسن شراهی مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید نیز در این مراسم به جایگاه شهید در قیامت و فرهنگ شهادت در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: شهید در کنار همرزمان خود  و اهل بیت(ع) قرار دارد و امیدواریم دستمان را در دنیا و آخرت بگیرد و شفاعت ما را کند.

حجت الاسلام شراهی بیان کرد: شهدا تمام هستی خود را دادند و جانشان را برای امنیت این مرزوبوم در طبق اخلاص گذاشتند لذا باید با تلاش خود همیشه خدایی زندگی کنیم./9314/د102/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات