۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۶۱۲۳۶۸
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم در گفت وگو با رسا:

تحریم رهبر انقلاب نشانگر عمق دشمنی و خصومت آمریکا است

تحریم رهبر انقلاب نشانگر عمق دشمنی و خصومت آمریکا است
نماینده خبرگان با بیان اینکه تحریم رهبر انقلاب نشانگر عمق دشمنی و خصومت آمریکا است، گفت: اقدام ابلهانه آمریکای جنایتکار علیه رهبری محکوم به شکست است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، تحریم رهبر معظم انقلاب از سوی آمریکا را محکوم کرد و گفت: اقدام مذبوحانه رژیم آمریکا و رییس جمهور ابله این کشور مبنی بر تحریم رهبر معظم انقلاب و برخی از شخصیت های برجسته نظام، بیش از هر چیز نشانه عمق دشمنی استکبار جهانی با دیانت و مسیر انبیای الهی و فقهای عالی مقام و برجسته دینی است.

وی ادامه داد: این نکته که رهبری بارها تأکید کرده اند که مناقشه استکبار با ما همان مناقشه دشمنان انبیا با انبیای الهی بوده است، امروز بار دیگر توسط آمریکا به تأیید رسید.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم تأکید کرد: تحریم مقام مرجعیت که یک مقام دینی و معنوی بوده و رهبری جامعه شیعی را بر عهده دارد، نشانگر آن است که رژیم آمریکا عمق دشمنی و باطن خصومت خود را که مواجهه با اولیای الهی و رهبران الهی باشد، به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه تحریم رهبر معظم انقلاب از سوی آمریکا هیچ نتیجه ای ندارد، عنوان کرد: تردیدی نداریم که هیچ بهره ای از این تحریم نصیب دشمنان نخواهد شد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: دشمنان همانطور که از تحریم ملت ایران طَرفی نبستند، از تحریم رهبر ایران نیز نخواهند توانست بهره ای ببرند و این اقدامشان بی اثر و بی نتیجه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه عشق و ارادت علاقه مندان به رهبر معظم انقلاب در سراسر جهان یک ارادت معنوی و دینی است، یادآور شد:  دشمن نمی تواند با اقدامات مادی و تحریم های سوری جلوی عشق و ارادت ملت ها به رهبر انقلاب را بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم در پایان با بیان اینکه اقدام آمریکا علیه رهبر معظم انقلاب با شکست مواجه خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما این اقدام ابلهانه آمریکا را مصداق آیه شریفه «يُرِيدُونَ أَن يُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَيَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَن يُتِمَّ نُورَهُ» می دانیم و معتقدیم که این اقدام همانند تلاش برای خاموش کردن نور معنویت، ایمان و ارادت به اولیای الهی با ابزار دمیدن است./841/ت302/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۱
فک مبکنم این تیتر رو زهرا 7 ساله از ورامین زده باشه...اخه چه جذابیتی داره این تیتر
1
1
ثمین
Iran, Islamic Republic of
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
تیترهای بهتری هم میشئد انتخاب کرد.
0
0