۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۶۱۲۳۶۹

دعوت جمعی از حوزویان از آیت الله یزدی برای کاندیداتوری در انتخابات خبرگان

دعوت جمعی از حوزویان از آیت الله یزدی برای کاندیداتوری در انتخابات خبرگان
شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه علمیه قم در نامه ای به آیت الله یزدی، از رییس جامعه مدرسین برای حضور در انتخابات میاندوره ای خبرگان از حوزه انتخابیه قم دعوت کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه علمیه قم در نامه ای خطاب به آیت الله محمد یزدی، از رییس جامعه مدرسین برای حضور در انتخابات میاندوره ای خبرگان از حوزه انتخابیه قم دعوت کرد.

متن نامه به شرح زیر است:

با احترام و آرزوی صحت و سلامت، ضمن تقدیر و تشکر از یک عمر تلاش  بی نظیر و خدمت بی بدیل شما در جایگاه سرباز سرفراز حضرت ولیعصر (عج) بدین‌وسیله اعضای شورای هماهنگی گروه‌های فرهنگی حوزه (62 گروه فرهنگی، سیاسی، جهادی و تبلیغی) از محضر حضرت‌عالی درخواست داریم با توجه به حساسیت و جایگاه مجلس محترم خبرگان رهبری و تلاش دشمن برای نفوذ در آن، همچنان که در تمام این چهل سال انقلاب و قبل از آن، بار مسئولیت‌های مختلف انقلاب را به دوش کشیده‌اید و در همه عرصه‌های کار و تلاش آماده خدمت بوده‌اید، این بار هم مجلس خبرگان را به فیض وجودتان مزین فرمایید.

پیشاپیش از خدای تعالی موفقیت و سرفرازی روزافزون حضرت‌عالی را خواستاریم.

در پی فوت آیت الله محمد مؤمن نماینده فقید مردم قم در مجلس خبرگان رهبری، انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان در حوزه انتخابیه قم همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

محمد قمین
ارسال نظرات