۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۶۱۲۳۷۰
از سوی مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد؛

ظرفیت پذیرش مدرسه علمیه صادقیه ۲۵ نفر اعلام شد

ظرفیت پذیرش مدرسه علمیه صادقیه ۲۵ نفر اعلام شد
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد گفت: با توجه به شرایط و امکانات این مدرسه امسال مدرسه ما آماده پذیرش ۲۵ طلبه جدیدالورود است.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: با توجه به حذف آزمون ورودی حوزه در استان های سیل زده از جمله لرستان، معیار و سنجش داوطلبان شرکت در مصاحبه و تست روانشاسی بود.

وی با بیان اینکه دوره مصاحبه ورودی بین داوطلبان ورود به حوزه از سوی مدارس انجام شده است، افزود: تست روانشاسی نیز از داوطلبان گرفته شده و برای حوزه علمیه قم ارسال شده است و منتظر اعلام جواب این تست برای اعلام نهایی پذیرفته شدگان از مرحله اولیه پذیرش هستیم.

حجت الاسلام شمسی فر ظرفیت پذیرش مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد را 25 نفر اعلام کرد و گفت: از پذیرفته شدگان دوره مصاحبه برای شرکت در دوره تهذیبی که میزبانی مدرسه علمیه الیگودرز در 24 تیر برگزار خواهد شد، دعوت می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پس از یک هفته تعطیلی این افراد که دوره تهذیبی را با موفقیت می گذرانند در دوره 20 روزه اختباری شرکت می کنند و این دوره نیز در مدارس برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد به فعالیت این مدرسه در سطح یک و دو اشاره کرد و اظهار داشت: طلابی که سطح یک را می گذرانند می توانند در همین مدرسه بدون داشتن دغدغه سطح دو را نیز بگذرانند.

تحصیل 133 طلبه در صادقیه خرم آباد

وی یادآور شد:هم اکنون 133 طلبه برادر در مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد مشغول تحصیل و گذراندن علوم دینی در پایه های مختلف هستند و باید از فرصت هایی که در اختیار دارند به خوبی در زمینه رشد و پیشرفت علمی استفاده کنند و حق کسی را ضایع نکنند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات