۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۶۱۲۴۱۲

تلاش رژیم صهیونیستی برای تخریب صدها واحد مسکونی در قدس

تلاش رژیم صهیونیستی برای تخریب صدها واحد مسکونی در قدس
ده ها تن از نظامیان رژیم صهیونیستی وابسته به فرماندار نظامی کرانه باختری روز یک شنبه به منطقه واد الحمص در جنوب قدس حمله کرده و شروع به اندازه گیری مساحت آنها کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، «حماده حماده» رییس کمیته خدمات شهرک صوربارهر و خانه های در معرض تخریب در محله واد الحمص گفت: نظامیان صهیونیست به منظور فراهم کردن مقدمات تخریب 237 آپارتمان، به این منطقه حمله کردند. حدود 500 نفر در این واحدها زندگی می کنند.

وی افزود: دادگاهی در رژیم صهیونیستی حکم تخریب این خانه ها را به اینکه نزدیک دیوار حائل ساخته شده اند و خطری برای امنیت این دیوار محسوب می شوند، صادر کرده است.

بر اساس قانون شهرک سازی در این رژیم، خانه هایی که در اطراف این دیوار ساخته می شوند باید از هر طرف 250 متر با آن فاصله داشته باشند.

حماده تصریح کرد مهندسان و پیمانکارانی که نظامیان را همراهی می کردند، اقدام به اندازی گیری مساحت خانه ها و عکس برداری از آنها کردند. آنها اقدام به بررسی میدانی تخریب 237 واحد مسکونی کردند.

وی خاطرنشان کرد که نظامیان با تهدید از شهروندان می خواستند خودشان با دست خودشان خانه های خود را تخریب کنند وگرنه بلدوزرها این کار را انجام خواهند داد و هزینه این تخریب هم به پای اهالی خواهد بود./983/ب

منبع: العالم

ارسال نظرات