۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۶۱۲۴۴۹
حجت الاسلام مصباحی مقدم در گفت وگو با رسا:

اهرم های فشار آمریکا علیه ایران از کار افتاده است

اهرم های فشار آمریکا علیه ایران از کار افتاده است
عضو مجمع تشخیص با بیان اینکه همه اهرم های فشار آمریکا عله ایران از کار افتاده است، گفت: هیچ اهرم فشاری نمانده که آمریکا علیه ملت ایران به کار نگرفته باشد.

حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اقدام ابلهانه آمریکا پیرامون تحریم رهبر معظم انقلاب گفت: اینگونه اقدامات حکایت از به آخر خط رسیدن قدرت و توانایی های آمریکا برای فشار بر روی جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه همه اهرم های فشاری که آمریکا در دست داشته است از کار افتاده اند، اظهار داشت: هیچ اهرم فشاری نمانده است که آمریکا آن را علیه ملت ایران به کار گرفته باشد.

حجت الاسلام مصباحی مقدم خاطرنشان کرد: آمریکا شخصیتی را تحریم کرده است که از نظر جهانی دارای موقعیتی ویژه بوده و از نظر منطقه ای محبوبیتی ویژه دارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اقدام آمریکا علیه رهبر معظم انقلاب از روی عجز و ناتوانی بود، تأکید کرد: تحریم رهبری اقدامی است که هیچگونه اثری ندارد، چون ایشان هیچگاه از منابع مالی و بانکی آمریکا استفاده نمی کنند که آمریکایی ها بخواهند ایشان را از این لحاظ تحریم کنند.

وی با اشاره به اینکه اقدام ابلهانه آمریکا مبنی بر تحریم رهبری کاری مضحک است، ابراز داشت: هنگامی که رهبر انقلاب در خانه ای غیر ملکی ساکن بوده و از امکانات حداقلی استفاده می کنند، تحریم ایشان آن هم از نظر مالی سخنی بیهوده و لغو است.

حجت الاسلام مصباحی مقدم با بیان اینکه تحریم رهبر معظم انقلاب از سوی آمریکا اقدامی بی نتیجه بوده و هیچگونه اثر منفی بر مرجعیت دینی نخواهد گذاشت، یادآور شد: این اقدام نه تنها اثر منفی بر مرجعیت ندارد، بلکه شاید اثر مثبت هم بر آن داشته باشد؛ رهبر معظم انقلاب کسی هستند که شیطان اکبر بر ایشان غضب کرده است و هر کسی هم که مبغوض شیطان باشد، محبوب مؤمنان خواهد بود./841/ت302/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 1
حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹
روز جمعه، مجلس نمایندگان آمریکا، گام بسیار مهمی در متوقف کردن رئیس جمهور دونالد ترامپ برای جنگ با ایران برداشت؛ قدمی که با مقاومت شدید جمهوری خواهان سنا روبه رو خواهد شد.
0
0
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
قرار دادن کلیپ بر روی اخبار قابل تقدیر است.
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲
دوست عزیزم ما انسان هستیم, جنگ خاله بازی که نیست در جنگ نحبه ها و استعدادها نیروهای جوان کشته میشن اما آنهایی که شعار جنگ میدن اولین نفرات قایم میشن آرزوی صلح برای کل دنیا دارم
0
0