۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۶۱۲۴۵۹
نماینده ولی فقیه در کاشان:

آمریکا به دنبال نارضایتی مردم و قرار دادن آنها دربرابر نظام است

آمریکا به دنبال نارضایتی مردم و قرار دادن آنها دربرابر نظام است
آیت الله نمازی با اشاره به اینکه آمریکا برای ضربه زدن نظام به دنبال نارضایتی مردم است، گفت: دشمن به دنبال این است که با ایجاد نارضایتی، مردم را در برابر نظام قرار دهد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی ظهر امروز در دیدار شهردار و معاونین شهردار کاشان با اشاره به اینکه هر امت و ملت و حکومتی دارای تاریخچه‌ای است، گفت: برخلاف حکومت‌های استکباری و پادشاهی که به دنبال ویرانی کشور‌ها هستند حکومت‌های الهی به دنبال پیشرفت و توسعه کشور و خدمت به مردم هستند.

وی افزود: حضور سلاطین و امپراتوران در هر منطقه‌ای همراه با قتل و غارت و کشور گشایی است و به جای اصلاح به دنبال فساد هستند، اما اهداف نظام‌های توحیدی بر عکس نظام‌ سلطه کمک به انسان‌ها برای تربیت و رشد و توسعه آن‌ها است.

آیت الله نمازی ماهیت حکومت‌های توحیدی را متفاوت از ماهیت حکومت‌های استکباری خواند و اظهار داشت: حکومت‌های الهی و آسمانی هم دنیای انسان‌ها را اصلاح می‌کنند و هم آینده و آخرت آن ها را می‌سازند به این معنی که هم به دنبال ساختن دنیا و هم آخرت انسان‌ها هستند، چون بر خلاف یهود که یک چشمی است اسلام دو چشمی است.

نماینده ولی فقیه در کاشان شاخصه خدمت در نظام اسلامی را در گرو توجه به دنیا و آخرت دانست و گفت: نگاه انجیل نگاه معنویت و رهبانیت و کناره گیری از دنیا است، اما نگاه اسلام دو چشمی است یک چشم به دنیا و یک چشم به آخرت انسان‌ها دارد.
 
آیت الله نمازی در ادامه کار خدماتی در شهرداری را کار خدایی خواند و اظهار داشت: کار خدماتی و خدمت به انسان‌ها کار خدایی است چرا که آفریدن و آفرینش کار خدا است و هرکسی در این سلسله مراتب قرار داشته باشد کار او کار خدایی است.

وی افزود: اگر خداوند لباس خدمت به مردم را بر اندام کارکنان شهرداری پوشانیده است این جایگاه بزرگی است که باید مراقب جاذبه‌های فریب دهنده دنیا باشند چرا که انسان‌ها به دلیل مهجور بودن به حجاب‌های دنیا غفلت می‌کنند و جهل و غفلت سبب خطای انسان‌ها می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان خدمت به انسان‌ها را کار خدایی دانست و گفت: مسؤولان در نظام توحیدی به جای بهره برداری منافع شخصی از موقعیت خود برای خدمت به مردم استفاده کنند که خدمت به مردم عبادت است.

آیت الله نمازی فعالیت در شهرداری را کار پر استرس خواند و اظهار داشت: به دلیل ارتباط شهرداری با تمامی ابعاد زندگی مردم، فعالیت در اين نهاد باید به گونه‌ای باشد که مردم از شهرداری راضی باشند چرا که در حکومت الهی رضایت خدا در گرو رضایت مردم است.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه آمریکا برای ضربه زدن نظام به دنبال نارضایتی مردم است، افزود: دشمن به دنبال این است که با ایجاد نارضایتی مردم را در برابر نظام قرار دهد.

به گفته وی، مراجعات مردمی به دفتر امام جمعه نشانه عدم نارضایتی مردم از شهرداری در زمینه اخذ صدور پروانه‌های ساختمانی و آب و برق و گاز است و مسؤولان در ادارات و سازمان‌های خدماتی برای آسان سازی کار مردم و سرمایه‌های نظام باید تلاش کنند.

آیت الله نمازی خطاب به شهردار کاشان و معاونین شهرداری کاشان گفت: هنر شما باید جلب رضایت خدا باشد و رضایت خدا نیز در رضایت مردم جاسازی شده است، بنابراين از این موقعیت به دست آمده که به سرعت در حال عبور است باید بیشترین بهره برداری را برای خدمت به مردم داشته باشید./۱۳۰۷/پ210/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات