۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۶۱۲۴۷۸
حجت الاسلام والمسلمین دیرباز در گفت وگو با رسا:

مواضع مقتدرانه و انقلابی رهبر معظم انقلاب خاری در چشم دشمنان است

مواضع مقتدرانه  و انقلابی رهبر معظم انقلاب خاری در چشم دشمنان است
نماینده خبرگان با بیان اینکه تحریم رهبری نشان داد که مواضع مقتدرانه ایشان همانند خاری در چشم دشمنان است، گفت: تحریم رهبری تأثیر منفی بر جهان اسلام نخواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، تحریم رهبر معظم انقلاب از سوی آمریکا را محکوم کرد و گفت: این اقدام بدون شک از سر عجز و ناتوانی است.

وی ادامه داد: تحریم شخصیتی که در جهان اسلام همانند یک خورشید درخشان می درخشد و در منطقه به سخنان و موضع گیری ها و تحلیل هایش عنایت می شود و حتی غربی ها و اروپایی ها نیز به تحلیل هایش توجه ویژه دارند، نه تنها تأثیر منفی بر جایگاهش ندارد، بلکه تأثیر مثبت نیز دارد.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز خاطرنشان کرد: تحریم رهبر انقلاب از سوی آمریکا سبب می شود تا کسانی که چشم حقیقت بین دارند نسبت به حقایق آگاه شوند؛ امروز کسانی که شبهات و ابهاماتی نسبت به رهبر معظم انقلاب داشتند، ابهاماتشان برطرف شده و نسبت به شخصیت والای ایشان آگاهی پیدا می کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان جهان اسلام به ویژه صهیونیست ها و آمریکایی ها درصدد جلوگیری از پیشرفت مسلمانان هستند، عنوان کرد: اقدام آمریکا علیه رهبر انقلاب نشانگر آن است که مواضع مقتدرانه و اقدامات ایشان همانند خاری در چشم دشمنان بوده است.

وی تأکید کرد: تحریم رهبری از سوی آمریکا سبب شد که دوستداران ایشان قوت قلب بیشتری پیدا کرده و بر تنفر و انزجارشان نسبت به دشمنان جهان اسلام افزوده شود.

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز در پایان با بیان اینکه تحریم رهبری تأثیر منفی بر جهان اسلام نخواهد داشت، گفت: این اقدام ابلهانه سبب وحدت و انسجام بیشتر امت اسلامی و علاقه مندان به انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی امر مسلمین جهان خواهد شد./841/ت302/ق

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 13
حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۶
مطلب زیبایی بود.
1
0