۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۶۱۲۴۸۲
امام جمعه درمیان:

خدمات فرهنگی و اجتماعی آستان قدس رضوی کمتر از دولت نیست

خدمات فرهنگی و اجتماعی آستان قدس رضوی کمتر از دولت نیست
امام جمعه درمیان گفت: خدمات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و رفاهی آستان قدس رضوی در کشور کمتر از دولت نیست و این خدمات مورد نظر رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام مصیب خزاعی، امام جمعه درمیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: همزمان با حضور خدام رضوی نسیم مهربانی و عطوفت آغاز به وزیدن کرده است.

وی گفت: یکی از اهداف حضور کاروان خدام رضوی نیر زیارت راه دور است و کسانی که گرفتاری هایی دارند نیز با حضور پرچم رضوی حل می‌شود.

امام جمعه درمیان افزود: حضور خدام رضوی در مناطق مختلف کشور کار مهم و ارزشمندی است و امید داریم مسؤولان نیز با این کاروان‌ها همکاری داشته باشند و تا استفاده معنوی بهتری از این برنامه‌ها کرد.

حجت الاسلام خزاعی تصریح کرد: در روایتی از پیامبراکرم(ص) آمده که نسیم‌های رحمت الهی در زندگی انسان می‌زود بنابراین باید خود را در معرض نسیم الهی قرار داد.

وی ادامه داد: آستان قدس رضوی تاکنون خدمات خوبی را داشته و به مسائل محرومیت زدایی و توزیع بسته‌های غذایی در کشور پرداخته و در تمام عرصه‌ها به فکر مردم است.

امام جمعه درمیان خاطرنشان کرد: خدمات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و رفاهی آستان قدس رضوی در کشور کمتر از دولت نیست و این خدمات مورد نظر رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام خزاعی اظهار کرد: کاروان خدام رضوی این پیام را به مردم دارد که هیچگاه حق خاموش شدنی نیست و باطل نیز نابود شدنی است.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در مسیر ائمه اطهار(ع) به مسیر خود ادامه می‌دهد، افزود: یکی از پیام‌های دیگر کاروان‌ها نیز پیام مهربانی مردم با یکدیگر است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات