۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۶۱۲۵۱۱

بازدید آیت الله موسوی جزایری از خبرگزاری رسا

بازدید آیت الله موسوی جزایری از خبرگزاری رسا
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با حضور در دفتر مرکزی خبرگزاری رسا در شهر مقدس قم از این رسانه حوزوی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز با حضور در دفتر مرکزی خبرگزاری رسا در شهر مقدس قم از این رسانه حوزوی بازدید کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن بازدید از بخش های مختلف خبرگزاری رسا، در جریان فعالیت های این رسانه حوزوی قرار گرفت و از فعالیت های این رسانه حوزوی تجلیل کرد.

آیت الله موسوی جزایری از بخش های گوناگون مؤسسه رسا از جمله پایگاه تخصصی فقه حکومتی و تحریریه خبرگزاری رسا بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند فعالیت های مؤسسه و خبرگزاری حوزوی رسا قرار گرفت.

علیرضا استادیان سردبیر خبرگزاری رسا و دبیران سرویس های گوناگون این خبرگزاری در گزارش هایی کوتاه آیت الله موسوی جزایری را در جریان روند تولید اخبار و زمینه فعالیت های سرویس ها قرار دادند.

در ادامه آیت الله موسوی جزایری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از فعالیت های خبرگزاری رسا در پوشش اخبار مراجع و علما و همچنین معرفی حوزه به جامعه و جهان، خواستار تقویت و حمایت از رسانه های حوزوی و دینی شد./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات