۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۶۱۲۵۱۶
سردار حبیبی:

با پایمردی و مقاومت دشمن را باید خسته و نا امید کرد

با پایمردی و مقاومت دشمن را باید خسته و نا امید کرد
روایتگر دفاع مقدس با بیان اینکه اگر ذره‌ای از مقاومت کوتاه بیاییم و عقب نشینی کنیم دشمن جلو خواهد آمد، گفت: باید با نبرد و مقاومت و پایمردی دشمن را خسته و نا امیدکرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار حاج علی اصغر حبیبی دوشنبه شب در جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو در کاشان با اشاره به اینکه از ۱۴ سالگی به جبهه رفته است و در ۱۶ سالگی اسیر و در ۲۳ سالگی آزاده شده است گفت: طلبکار کسی نیستیم و دینی هم به گردن کسی نداریم و هیچ حق اضافه‌ای هم نداریم.

وی با بیان اینکه زندان اسارت قفس کوچکی است و دنیا قفس بزرگتری است که باید در مقابل سختی‌ها و مشکلات آن مقاومت و پایداری کرد، افزود: وعده نقد خدا و نعمت هایش را رها نکنید و فریب وعده نسیه شیطان را نخورید.

سردار حبیبی با تأکید بر اینکه جنگ تمام شده، اما جنگ و جهاد و مقاومت هنوز وجود دارد و تنها باید میدان مبارزه را شناخت، افزود: همانطوریکه شهید حججی متولد دهه هفتاد نه جنگ و جهاد را دیده بود و نه امام را دیده بود، اما از پای منبر و زیر پرچم ابوالفضل العباس و روضه امام حسین (ع) راه خود را پیداکرد و با دادن بهترین چیز‌های زندگیش به بهترین‌های ماندگار رسید.

این روایتگر دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه اگر ذره‌ای از مقاومت کوتاه بیاییم و عقب نشینی کنیم دشمن جلو خواهد آمد، گفت: باید با پایمردی و مقاومت و نبرد دشمن را خسته و نا امید کرد.

سردار حبیبی در ادامه یادآور شد: ما هرچه داریم از شهدا داریم و امنیت و آسایش و عزت و اقتدار امروز خود را مدیون شهدایی هستیم که قبل از هر عملیاتی به محضر آقا می‌رفتند و خواسته خود را از آن حضرت می‌گرفتند.

وی در ادامه با یادآوری خاطره‌ای از شهید «مجید ابوترابی» از استان اصفهان شهیدی که از امام رضا (ع) خواسته بود مانند امام حسین (ع) با تن سر جدا به شهادت برسد، گفت: «مجید ابوترابی» شهیدی است که حاجت شهادت با تن بی سر را از امام رضا (ع) گرفت.

لازم به ذکر است؛ یازدهمین جشنواره ملی فرهنگی، هنری آه و آهو در کاشان با شعار «مهربان‌ترین پدر» همراه با جشن ملی زیر سایه خورشید به همت موسسه خادمین حضرت رضا (ع) کاشان و همکاری خادمیاران دفتر آستان قدس رضوی به مدت ۱۱ شب در دهه کرامت رضوی از ۱۳ تا ۲۳ تیرماه در دبیرستان ماندگار امام خمینی (ره) کاشان برگزار می‌شود./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات