۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۱۲۵۲۶
مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید:

دشمن در مقابل فرهنگ رضوی تسلیم است

دشمن در مقابل فرهنگ رضوی تسلیم است
مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید گفت: دشمن هیچ وقت حریف فرهنگ رضوی نمی‌شود و فرهنگ رضوی نیز در جوامع اسلامی یک قدرت است و دشمن در مقابل این فرهنگ تسلیم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام محسن شراهی، مبلغ اعزامی کاروان  زیر سایه خورشید شب گذشته در دیدار کاروان خدام رضوی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: امنیت امروز در کشور را مدیون شهدا هستیم که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و به میدان نبرد رفتند.

وی گفت: امام رضا(ع) سبب آرامش اجتماعی می‌شود و مردم نیز از طریق ارتباط با ائمه اطهار(ع) آرامش می‌گیرند و تلاش دشمن این است که آرامش را از ما بگیرند.

مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید افزود: دشمنان به دنبال مخدوش کردن چهره اسلام هستند و امروز متاسفانه دنیا به یک سری انسان‌‌های وحشی و درنده و به یک سری انسان‌های ترسو تقسیم شده است.

حجت الاسلام شراهی تصریح کرد: هدف اصلی گروه‌های تروریستی و دشمن در جنگ‌های منطقه، کشور ایران است اما چشم امید تمام دنیا به ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: دشمن هیچ وقت حریف فرهنگ رضوی نمی‌شود و فرهنگ رضوی نیز در جوامع اسلامی یک قدرت است و دشمن در مقابل این فرهنگ تسلیم است.

مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال گرفتن فرهنگ رضوی، جهاد و شهادت از مردم است تا جنایت‌های خود را انجام دهند./9314/پ203/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات