۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۶۱۲۵۲۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نباید مردم را کوچک و تحقیر کنیم

نباید مردم را کوچک و تحقیر کنیم
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در هیچ کاری نباید مردم را کوچک و تحقیر نکنیم و اگر گره‌ای از کار مردم باز می‌کنیم منت نگذاریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند شب گذشته در دیدار اعضای کاروان خدام حرم مطهر رضوی اظهار داشت: انسان باید هم کرامت خود و هم کرامت دیگران را حفظ کند.

وی با بیان اینکه امام رضا(ع) به تمام اهل ایمان عنایت دارد، گفت: در دوران آخرالزمانی کرامت انسانی پایمال می‌شود و برخی نیز دچار قساوت قلب شده و با آبروی دیگران بازی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: امروز جامعه اسلامی با تهاجمات فرهنگی مواجه است و امروز دشمنان جنگ‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را ایجاد کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: تمام دین کرامت نوع بشر است که خداوند متعال آن را کریم و با عزت آفریده؛ بسیاری از روایات اهل بیت(ع) به ما ارث رسیده است.

وی ادامه داد: در هیچ کاری نباید مردم را کوچک و تحقیر کنیم و اگر گره‌ای از کار مردم باز می‌کنیم منت نگذاریم و گره گشایی و حفظ آبرو و کرامت مردم جزء مسائل اصلی باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: هیچ اقدامی برتر از حفظ کرامت و حل مشکلات مردم نیست و حفظ کرامت انسان‌ها جز کارهای مهم است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات