۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۶۱۲۵۵۲

بیانیه تیپ امام صادق به مناسبت هفته حجاب و عفاف

بیانیه تیپ امام صادق به مناسبت هفته حجاب و عفاف
تیپ مستقل ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) به مناسبت هفته عفاف و حجاب بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، روابط عمومی تیپ مستقل 83 روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) به مناسبت هفته عفاف و حجاب بیانیه ای صادر کرد.

متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لازْواجِکَ وَ بَناتِکَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنینَ یُدْنینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلاَبِیبِهِنَّ ذلِکَ أَدْنی أَنْ یُعْرَفْنَ فَلا یُؤْذَیْنَ وَ کانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحیماً» «ای پیامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو: «جلبابها [روسری های بلند] خود را بر خویش فروافکنند، این کار برای اینکه شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند بهتر است (و اگر تا کنون خطا و کوتاهی از آنها سر زده توبه کنند) خداوند همواره آمرزنده رحیم است.» [احزاب/۵۹]

حجاب، ارزشی است که منطبق با طبیعت انسان و برای کمال و رشد شخصیت انسانی فرض شده و سلامت جامعه و نفس و نسل را محقق می نماید. دیروز مردم مسلمان ما در واقعه گوهرشاد با خون خود از حجاب و عفاف صیانت کردند و امروز در هجمه رسانه‌ها، ماهواره‌ها و فضای مجازی، معرفت دینی و تفکر اسلامی سلاح مبارزه و صیانت از عفت و پاکی زنان و خواهران ماست. نتیجه سهل‌انگاری و مسامحه در امر دین و بی‌توجهی به فرهنگ عفت و پوشیدگی، گسست خانواده‌ها، و رشد مفاسد اخلاقی در جامعه است که مقدمات سقوط و نابودی یک جامعه را فراهم می‌کند.

نگرانی امروزی، حرکت خزنده فساد، فحشا و منکرات است که در سراسر کشور و به ویژه در مدینه الامام و پایگاه انقلاب یعنی شهر مقدس قم، آرام آرام به خواست و اراده دشمن توسط افراد معلوم الحالی شکل میگیرد و موضوع بد حجابی جزئی از این اراده دشمن است.

تیپ مستقل 83 روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) ضمن گرامیداشت و تبریک هفته حجاب وعفاف به بانوان عفیف و غیرتمند اعلام می‌دارد: امروز باید همه دلسوزان و باورمندان به اسلام، ارزشهای اسلامی و احکام الهی و مسئولین و مردم متدین انقلابی و شجاع و بانوان عفیف که همیشه در خط مقدم دفاع از ارزشها بودهاند مراقب حرکت خزنده فساد و فحشا باشند. صیانت از حریم اخلاقی جامعه مستلزم توجه جدی به مقوله امر به معروف و نهی از منکر است و بی‌شک بار اصلی حفظ کرامت و حرمت زن مسلمان بر دوش جامعه زنان است و لازم است مردم و مسئولین تلاش گسترده‌ای در ترویج و صیانت از ارزشهای اسلامی داشته باشند./1324/د102/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات