۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۶۱۲۵۷۴
کشکولی:

مسؤولان باید از حقوق مردم در برابر ناهنجاری ها صیانت کنند

مسؤولان باید از حقوق مردم در برابر ناهنجاری ها صیانت کنند
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به وجود برخی ناهنجاری ها در جامعه اشاره کرد و گفت: مسؤولان و متولیان امر باید از حق مردم صیانت کنند و جلوی آسیب ها گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، ظهر امروز در جلسه ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: امر معروف و نهی از منکر وظیفه ای همگانی برای ترویج ارزش ها و مقابله با ناهنجاری های فرهنگی است.

وی ادامه داد: جامعه‌ای که در آن ناهنجاری اجتماعی وجود نداشته باشد بیمار است، اما در این جامعه مسؤولان نظام از رهبری تا سران سه قوه، سپاه و ارتش باید از حقوق عامه مردم در مقابل ناهنجاری و آسیب‌های اجتماعی صیانت کنند.

کشکولی با اشاره به اهمیت بحث حجاب و عفاف و تلاش دشمن برای ضربه زدن به این ارزش عنوان کرد: امروز شاهد نگاه روشنفکری غرب‌زده برخی مسؤولان به مسائل فرهنگی از جمله حجاب هستیم و این یک گرفتاری است.

وی اظهار داشت: مسؤولان در کنار هم باید به بحث بپردازند و با همفکری و همدلی از چند نگاه به یک نگاه واحد برای مقابله با ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی برسند تا مشکلات جامعه برطرف شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان یادآور شد: بیش از 80 درصد مردم نمی‌توانند از تفرجگاه‌های استان استفاده کنند زیرا در این اماکن ساز و تنبک و رفتار ناهنجار به راه است و این یک آسیب است.

وی با تأکید بر اینکه باید راهکاری اندیشیده شود تا مردم از این تفرجگاه‌ها استفاده کنند، گفت: رهبری از موسیقی به‌عنوان مظاهر تمدن یاد می‌کنند و من با موسیقی مخالف نیستم، اما موسیقی که تعالی‌بخش است، نه موسیقی که در آن زن و مرد مختلط هستند و باید با ناهنجارها برخورد شود.

سردار کشکولی تصریح کرد: مردم از این وضع ناراحت هستند و مسؤولان اصلی به ‌عنوان متولی باید از حقوق مردم صیانت کنند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات