۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۶۱۲۵۷۹
مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید:

دشمنان به دنبال از بین بردن فرهنگ رضوی و جهاد و شهادت هستند

دشمنان به دنبال از بین بردن فرهنگ رضوی و جهاد و شهادت هستند
مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید گفت: دشمنان به دنبال از بین بردن فرهنگ رضوی و فرهنگ جهاد و شهادت هستند چرا که با فرهنگی که اهل جهاد نیست کسی کاری ندارد.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی به نقل از ستاد خبری کاروان زیر سایه خورشید استان، حجت الاسلام محسن شرهانی صبح امروز در جمع سربازان پادگان 04 امام رضا(ع) بیرجند اظهار داشت: تمام دنیای کفر سرمایه‌ها، توان و افکار خود را برای ضربه زدن به نظام اسلامی متمرکز کردند.

وی گفت: دشمنان به دنبال از بین بردن فرهنگ رضوی و فرهنگ جهاد و شهادت هستند چرا که با فرهنگی که اهل جهاد نیست کسی کاری ندارد.

مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید افزود: دنیای کفر در حدود 150 نقطه از جهان وضعیت و جنگ نظامی ایجاد کردند که در همه جا نیز پای آمریکا در میان است و هدف آنها نیز ایران اسلامی است.

حجت الاسلام شرهانی تصریح کرد: ایران اسلامی نقطه مقاومت است و هدف اصلی داعش از جنگ در سوریه نیز ایران بوده و می‌‌خواستند وارد مرزهای کشور شوند.

وی ادامه داد: مدافعان حرم، شهدای امنیت و دوران دفاع مقدس آبروی از دست رفته اسلام را خریدند و وقتی بر پرچم حرم رضوی بوسه می‌ز‌نیم یعنی عزت و شرف و مردانگی را می‌بوسیم.

مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید خطاب به کارکنان پایور و وظیفه پادگان 04 خاطرنشان کرد: شما در لباس جهاد قرار دارد و باید محتوا را رشد دهید؛ امام رضا(ع) نقطه قوت ما است و محبت به اهل بیت(ع) باید واقعی باشد.

حجت الاسلام شرهانی با بیان اینکه آمریکا هیچگاه جرأت حمله نظامی مستقیم به کشور ایران را ندارد، اظهار کرد: فرهنگ جهاد و شهادت را اهل بیت(ع) به ما آموختند و اگر با اهل بیت(ع) ارتباط داشته باشیم خودمان عزت خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ارتباط با اهل بیت(ع) خوشبختی و سعادتمندی را به دنبال دارد، گفت: باید مسئولان با صداقت و جهادی باشند اما برخی از مسئولان نیز با حرف‌های دروغ مردم را فریب می‌دهند.

مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید با بیان اینکه اگر کسی فرهنگ رضوی، جهاد و شهادت را کنار بزند توانمند و قدرتمند نمی‌شود، افزود: کسانی که در لباس مقدس سربازی هستند جهادگرند و بر تن کردن این لباس نیز لیاقت می‌خواهد./9314/د102/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات