۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۶۱۲۵۸۳
حجت الاسلام صالحی:

حجاب و عفاف عامل دوام خانواده و ارتقای سلامت جامعه است

حجاب و عفاف عامل دوام خانواده و ارتقای سلامت جامعه است
امام جمعه موقت الشتر بر ضرورت تبیین و تقویت فرهنگ حجاب و عفاف تأکید کرد و گفت: این مهم عامل دوام بنیان خانواده و ارتقای سلامت جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام پرویز صالحی، امام جمعه موقت الشتر، ظهر امروز در نشست کارگروه حجاب و عفاف در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان گفت: عفاف و حجاب عامل دوام خانواده و پیشگیری از مناظره، مناقشه و آسیب‌های اجتماعی است.

وی افزود: رعایت عفاف و حجاب سلامت خانواده را در پی دارد و حفظ سلامت خانواده سبب حفظ سلامت جامعه بوده و سلامت جامعه در تربیت نسلی انقلابی و آینده ساز ضروری است.

امام جمعه موقت الشتر عفاف و حجاب را از مصادیق بارز سرمایه اجتماعی عنوان کرد و گفت: رعایت حجاب نوعی مبارزه با نفس، جواز حضور در جامعه، تأمین آرامش روانی جامعه، ایجاد امنیت و حفظ بنیان خانواده را در پی دارد.

وی با اشاره به تلاش غرب و دشمنان نظام در زمینه ترویج بی‌بندوباری و بی‌حجابی در جامعه به ویژه بین نسل جوان اظهار داشت: با ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه و نهادینه سازی ارزش ها بین نسل جوان باید در برابر توطئه های غرب ایستادگی کرد و در استحکام جامعه نقش آفرین شد.

حجت الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: با برگزاری گفتمان و استفاده از ظرفیت های فرهنگی، تبلیغی و اطلاع رسانی و صدا و سیما باید در تبیین و تقویت فرهنگ حجاب و عفاف تلاش شود./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات