۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۱۲۶۰۰

عرضه کالاهای اسرائیلی در بازارهای بحرین

عرضه کالاهای اسرائیلی در بازارهای بحرین
رژیم آل خلیفه در ادامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، مجوز عرضه کالاهای اسرائیلی در بازارهای بحرین را صادر کرده است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، همزمان با اقدامات رژیم آل خلیفه برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، بازارهای بحرین آکنده از کالاهای اسرائیلی شده است.

به نوشته وبسایت خبری العهد، انجمن بحرینی ایستادگی در برابر عادی سازی روابط اعلام کرد که مراکز خرید در بحرین مشغول عرضه کالاهای ساخت شهرک های صهیونیستی هستند.

انجمن مذکور همچنین بیان داشت که اگر هر چه سریعتر کالاهای اسرائیلی از بازار بحرین جمع نشود، فراخوان تحریم عمومی صادر خواهد کرد.

اخیرا آل خلیفه در راستای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، میزبان نشست اقتصادی منامه به عنوان گام اول برای اجرای معامله قرن بود.

برگزاری این کنفرانس در حالی است که فلسطینیان به‌طور کامل آن را تحریم کرده‌اند و به‌جز چند کشور عربی به‌سرکردگی عربستان، دیگر کشورهای عربی از شرکت در آن خودداری کردند.

رژیم آل‌خلیفه در طول سال‌های حکومت بر ملت بحرین، هیچگاه در تصمیم گیری‌های سیاسی و رویکردهای حکومتی چه در سطح بین المللی و چه در نحوه مدیریت مسائل داخلی مستقل نبوده و همواره نقش تامین کننده منافع عربستان را ایفا کرده است./983/ب

ارسال نظرات