۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۶۱۲۶۰۱
معاون تبلیغات مؤسسه الزهرا مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت مساجد برای تسهیل ازدواج جوانان

ضرورت استفاده از ظرفیت مساجد برای تسهیل ازدواج جوانان
مصطفوی با اشاره به ضرورت اصلاح فرهنگ‌های غلط در زمینه ازدواج، گفت: فرهنگ سازی و اصلاح فرهنگ‌های غلط در زمینه ازدواج یکی از اهداف مؤسسه الزهرا(س) در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سید محمود مصطفوی معاون روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی مؤسسه خیریه الزهرا(س) در استان اصفهان، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه سازمانها و ارگانها امکان فعالیت جدی در زمینه تسهیل ازدواج ندارند، تصریح کرد: فرهنگ سازی و اصلاح فرهنگ‌های غلط در حوزه ازدواج یکی از عمده مسائلی است که مؤسسه خیریه الزهرا(س) در آن فعالیت دارد، برگزاری همایش‌ها و کلاس‌های آموزشی، کفو یابی و همسر گزینی و ارائه مشاوره توسط مشاورین برتر و توانمند از جمله فعالیت‌های این مؤسسه است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های مساجد به عنوان پایگاه‌های محلی یکی از برنامه‌های است که در دستور کار قرار دارد، امام جماعت و هیأت امنا مسجد از جمله کسانی هستند که به عنوان شورای این طرح در هر مسجد فعالیت می‌کنند. این طرح با عنوان «نمتا» یا نهضت ملی ترویج و تأمین ازدواج نامگذاری شده است و در سطح ملی دز زمینه مباحث و مسائل مربوط به ازدواج و تسهیل امر ازدواج برای جوانان فعال می‌باشد.

معاون روابط عمومی نمایندگی مؤسسه خیریه الزهرا(س) در استان اصفهان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نسبت به مقوله ازدواج و رسومات غلط و دشوار شدن ازدواج جوانان دغدغه‌های جدی دارند، اظهار کرد: با توجه به منویات رهبری و ضرورت حضور و فعالیت در این زمینه، مؤسسه خیریه الزهرا(س) ورود جدی به مسأله کرده است و امیدوار هستیم تمام مسؤولان، دستگاه‌ها و رسانه‌ها یاری رسان ما در این امر خیر و مهم باشند تا با هم افزایی و همکاری یکدیگر در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مشکلات موجود در زمینه ازدواج جوانان را برطرف کنیم./1304/پ203/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات