۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۶۱۲۶۰۵
عزیزی خبر داد؛

راه اندازی شبکه های نیکوکاری در مدارس علمیه خواهران

راه اندازی شبکه های نیکوکاری در مدارس علمیه خواهران
معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان از راه اندازی شبکه های نیکوکاری در برخی مدارس علمیه خبر داد و گفت: این شبکه ها با هدف کمک به نیازمندان و جذب خیران راه اندازی شده است.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، شبکه های نیکوکاری در مدارس علمیه خواهران با همکاری و تعامل با کمیته امداد امام خمینی(ره) دایر شده است.

وی عنوان کرد: راه اندازی این شبکه ها فرصتی مناسب برای استفاده از ظرفیت خیران و توسعه مشارکت های مادی و معنوی به نیازمندان است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خاطرنشان کرد: کمک رسانی مدارس علمیه در رفع نیازهای اعتقادی، فرهنگی و مادی در جامعه از دیگر اهداف راه اندازی شبکه های نیکوکاری است.

وی عنوان داشت: با راه اندازی شبکه های نیکوکاری در مدارس علمیه تلاش می شود در سایه فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ بانوان خیر جهت عضویت در این مراکز شناسایی شوند.

عزیزی به ظرفیت تبلیغی طلاب در مدارس علمیه خواهران اشاره کرد و گفت: حوزه های علمیه و فعالیت تبلیغی طلاب و مبلغان ظرفیتی عظیم برای فرهنگ سازی در زمینه های مختلف و امداد رسانی به نیازمندان، جلب توجه خیران به سمت نیازهای جامعه است و می طلبد از این ظرفیت ها استفاده شود.

وی یادآور شد: حوزه علمیه خواهران ظرفیتی عظیم در دیگر عرصه های آموزشی و تربیتی دارد و نباید نسبت به توانایی و ظرفیت حوزه بی تفاوت بود، بلکه دیگر نهادهای آموزشی و اجرایی تربیتی باید از این ظرفیت در ارتقای سلامت روحی جامعه، تربیت نسلی انقلابی و رفع دیگر مشکلات جامعه بهره مند شوند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات