۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۶۱۲۶۲۶
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

رعایت عفاف و حجاب، عامل رفع ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه است

رعایت عفاف و حجاب، عامل رفع ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه است
حجت الاسلام والمسلمین جلالی گفت: رعایت عفاف و حجاب در جامعه عامل رفع بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر فریدونکنار با اشاره به هفته عفاف و حجاب، بر ضرورت تقویت این فرهنگ اصیل دینی در جامعه تأکید کرد و گفت: متأسفانه برخی‌ها نمی‌خواهند این فرهنگ ارزشمند دینی در جامعه گسترش پیدا کند.
 
وی، حجاب را از ضروریات دین مبین اسلام یاد کرد و با بیان این که عفاف و حجاب یکی از معروف‌های واجب اسلامی است، خاطرنشان کرد: باید این واجب دینی بیش از پیش در جامعه مورد توجه قرار گیرد.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران، حجاب را واجبات مهم دینی دانست و با بیان این که امروز دشمن همه توان خود را برای تضعیف فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه به کار گرفته است، گفت: امروز فضای مجازی به ابزار دشمن برای خدشه دار کردن فرهنگ عفاف و حجاب تبدیل شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با اشاره به این که همه انبیا و اولیای الهی بر ضرورت رعایت فرهنگ عفاف و حجاب تأکید داشته اند، افزود: امروز باید از همه ظرفیت‌های موجود در جهت تقویت و گسترش این فرهنگ اصیل دینی استفاده شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، حجاب و عفاف را عامل تقویت ارزش، جایگاه و کرامت زن در جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمن با تضعیف جایگاه عفاف و حجاب به دنبال تضعیف جایگاه زن در جامعه اسلامی است.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان با تبلیغات دروغین تلاش می‌کنند تا حجاب را عامل عقب ماندگی و ذلت بانوان معرفی کنند، گفت: این در حالی است که حجاب عامل عزت و جایگاه زن در جامعه دینی است.
 
وی با اشاره به این که دشمن با کمرنگ کردن عفاف و حجاب می‌کوشد تا ارزش‌های دینی و الهی را در جامعه تضعیف کند، بیان داشت: تلاش امروز دشمن شکستن قبح بدحجابی در جامعه با ترویج فرهنگ غرب در میان بانوان است.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که رعایت عفاف و حجاب در جامعه عامل رفع بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه است، تصریح کرد: مسؤولان باید نسبت به موضوع حجاب توجه جدی داشته باشد چراکه وظیفه دینی ما است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات