۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۶۱۲۶۲۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

آمریکا از برخورد نظامی با ایران اسلامی بسیار هراس دارد

آمریکا از برخورد نظامی با ایران اسلامی بسیار هراس دارد
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا از برخورد نظامی با ایران اسلامی بسیار هراس دارد و به همین دلیل همه توان خود در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی به کار گرفته است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته عفاف و حجاب با اشاره به این که دشمن به صورت سازماندهی شده تلاش می‌کند تا عفاف وحجاب را در جامعه ما تضعیف و کمرنگ کند، گفت: نحوه لباس پوشیدن برخی از بانوان و دختران جوان جامعه، نتیجه تلاش‌ها و برنامه ریزی‌های سازماندهی شده دشمنان است.
 
وی در ادامه سخنان خود با بیان این که عفت حد میانه افراط و تفریط است، افزود: با حفظ و رعایت عفت، اخلاق و فضائل اخلاقی حفظ می‌شود.
 
حجت والمسلمین معلمی همچنین با اشاره به این که امیرالمؤمنین (ع) عفت را بهترین عبادت می‌دانند، گفت: حجاب یکی از مظاهر عفت بوده و تمام عفت نیست.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که تناسب بین عفاف و حجاب، عام و خاص مطلق است، ادامه داد: اگر عفاف باشد، حجاب هم خواهد بود، اما حجاب تنها موجب عفاف نمی‌شود.
 
امام جمعه قائمشهر، حجاب را یکی از مظاهر عفاف دانست و با بیان این که جزء بزرگتر عفاف، خویشتنداری، رعایت نظم و مقررات الهی است، تصریح کرد: زن و مرد، اگر اعمالشان مطابق با موازین شرع باشد، این انسان عفیف بوده و در نتیجه چنین انسانی منظم، صاحب نظم و متعهد به ارزش‌های دینی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که عفاف به معنای رعایت حد و پرهیز از افراط و تفریط و پرهیز از حدودشکنی و قانون شکنی است، تصریح کرد: عفاف به معنای پاک دامنی است و تلاش امروز دشمن از بین بردن عفاف و پاکدامنی دختران و بانوان جامعه اسلامی با ترویج ضد ارزش‌ها است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به سیاست آمریکایی‌ها در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و با بیان این که امروز استکبار جهانی از برخورد نظامی فاصله گرفته است، گفت: اگر آمریکا راه حل نظامی با جمهوری اسلامی را برای خود راحت ببیند، دیگر به سراغ عراق و افغانستان و سوریه این جا‌ها نمی‌رفت.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آمریکایی‌ها از برخورد نظامی با ایران اسلامی بسیار هراس دارند، افزود: به همین دلیل همه توان و تلاش خود در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی به کار گرفته و در همین راستا با تحریم و فشار اقتصادی می‌کوشد تا معیشت مردم را سخت کند و از سوی دیگر نیز با تهاجم فرهنگی به دنبال از بین بردن هویت دینی و انقلابی کشورمان است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات