۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۶۱۲۶۵۷
از سوی رهبر معظم انقلاب؛

مراسم بزرگداشت آیت الله حسینی شاهرودی در مسجد اعظم قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت آیت الله حسینی شاهرودی در مسجد اعظم قم برگزار شد
مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی از سوی رهبر معظم انقلاب و با حضور مراجع تقلید و علما در مسجد اعظم قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی از فقهای حوزه علمیه قم امشب از سوی رهبر معظم انقلاب و با حضور مراجع تقلید و علما در مسجد اعظم قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم حضرات آیات جعفر سبحانی و سید محمدعلی علوی گرگانی و نمایندگان بیوت مراجع تقلید در این مراسم حضور داشتند.

همچنین آیات سید احمد خاتمی، عباس کعبی، سید محسن خرازی، علیرضا اعرافی، ابراهیم امینی، سید هاشم حسینی بوشهری، سید محمد سعیدی، سید عبدالهادی حسینی شاهرودی، سید هاشم بطحایی، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپاگانی از دیگر حاضران در این مراسم بزرگداشت بودند.

حاضران در این مراسم بزرگداشت با قرائت قرآن کریم و ذکر فاتحه یاد و خاطره مرحوم آیت الله حسینی شاهرودی را گرامی داشتند و برای غفران الهی و علو درجات آن مرحوم دعا کردند.

در این مراسم آیت الله محسن اراکی دبیر مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به خدمات علمی و فقهی مرحوم آیت الله شاهرودی، آن مرحوم را از شخصیت های مؤثر در حوزه های علمیه قم و نجف دانست.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خدمات و برکات بیت مرجعیت آیت الله شاهرودی، روایاتی درباره جایگاه فقها را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: فقها و علما در دین اسلام جایگاه بسیار بالایی دارند و مسؤول هدایت جامعه هستند.

محمد قمین
ارسال نظرات