۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۶۱۲۶۶۵
مبلغ کاروان زیر سایه خورشید:

ترویج سبک زندگی رضوی از اهداف جشن‌های زیر سایه خورشید است

ترویج سبک زندگی رضوی از اهداف جشن‌های زیر سایه خورشید است
حجت‌الاسلام ملایی گفت: مهمترین دستاورد برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید ترویج سبک زندگی رضوی در جامعه و اقشار مختلف مردم است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت‌الاسلام مقداد ملایی سه شنبه شب در جشن مردمی زیر سایه خورشید در مسجد امام رضا (ع) شهر بادرود با اشاره به این حدیث رضوی «ومن فرج عن مومن فرج الله هم قلبه یوم القیامه» گفت: محبان امام حسین (ع) باید اخلاق و رفتار و گفتار و کردارشان مانند آن حضرت به ویژه در رفع گرفتاری مومنین باشد.

وی خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات مردم یکی از شاخصه‌های سبک زندگی رضوی دانست و افزود: حجاب و نماز نیز دو موضوع مهم و‌ محوری و مورد تاکید در سبک زندگی رضوی است.

حجت‌الاسلام ملایی به زیارت ثامن الحجج از راه دور حتی با دادن سلام بعد از نماز‌های پنجگانه و یا قرائت روزانه زیارت امین الله اشاره کرد و گفت: این فرهنگ که بعد از اقامه نماز به امام حسین (ع)، امام رضا (ع) و امام زمان (عج) سلام می‌دهند فرهنگي است كه بايد ترويج شود.

وی تاثیری پذیری از رأفت و کرامت رضوی و داشتن چنین ویژگی‌هایی را در زندگی عامل سعادت و هدایت و موفقیت انسان دانست و افزود: به هر میزان که از اخلاق رضوی را در زندگی استفاده شود به همان ميزان به رضایت و عنایت امام رضا (ع) نزدیک‌تر خواهيم شد.

لازم به ذکراست، برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در شمال استان اصفهان در شهر بادرود با عیادت از دو بیمار، دیدار با پدر شهید عباسعلی علافیان و آیین استقبال و شرکت در جشن مردمی زیر سایه خورشید در مسجد امام رضا (ع) این شهر در آستان مقدس امامزاده آقا علی عباس (ع) برادر امام رضا (ع) برگزار شد.

شایان ذکر است، کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از آستان قدس رضوی به کاشان با حضور در منطقه شمال استان اصفهان شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز، بادرود و شهر و روستا‌های توابع آن در جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید شرکت دارند./۱۳۰۷/پ203/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات