۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۶۱۲۶۸۳
مدیر بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان قم خبر داد؛

افتتاح باغ موزه دفاع مقدس قم در هفته دفاع مقدس

افتتاح باغ موزه دفاع مقدس قم در هفته دفاع مقدس
حجت الاسلام لقمان پور از افتتاح باغ موزه دفاع مقدس استان قم با ۵ هکتار زمین و هشت هزار و ۵۰۰ متر فضای ساختمانی در هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام لقمان پور در نشست بررسی و تبیین نقش حوزه علمیه در انقلاب و دفاع مقدس که صبح چهارشنبه در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد با تبریک دهه کرامت با ارائه گزارشی از فعالیت های باغ موزه دفاع مقدس استان قم، گفت: این موزه تا حد زیادی آماده شده است و امیدواریم در هفته دفاع مقدس سال 98 افتتاح شود.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم ادامه داد: باغ موزه دفاع مقدس استان قم در 5 هکتار و هشت هزار و 500 متر فضای ساختمانی ساخته شده است که در کنار آن نیز 25 هکتار زمین به عنوان پارک قرار دارد و شهرداری در حال آمده کردن آن است.

وی با اشاره به محتواهای بخش روحانیت باغ موزه دفاع مقدس اظهار کرد: در بخش روحانیت باغ موزه دفاع مقدس تلاش شده است هر فردی که وارد آن می شود هر آنچه که در زمینه روحانیت نیاز دارد را به دست آورد بنابراین در زمینه محتوای این بخش زحمات فراوانی کشیده شده است.

حجت الاسلام لقمان پور با تأکید بر این که در بخش روحانیت باغ موزه دفاع مقدس هیچ کاری را بدون تأییدیه حوزه علمیه انجام نخواهیم داد، افزود: 26 هزار سند و 14 هزار بانک اطلاعاتی در زمینه رزمندگان روحانی و طلاب دفاع مقدس جمع آوری شده است؛ تیپ امام صادق(ع) نیز ده هزار پرونده برای طلاب و روحانیان رزمنده جمع آوری کرده است./1324/پ202/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
کاش یک کار با عظمت و دقت انجام شده باشد
1
1
صلوات خدا بر شهیدان دشت کربلا
Iran, Islamic Republic of
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
سلام و درود بیکران الهی بر شهیدان دفاع مقدس.
1
0