۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۶۱۲۶۸۸
از سوی معاونت تهذیب مدرسه آیت الله قاضی دزفول؛

دوره بصیرتی نقش حوزه و روحانیت در کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار شد

دوره بصیرتی نقش حوزه و روحانیت در کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار شد
حجت الاسلام خاکی از برگزاری دوره بصیرتی با موضوع نقش حوزه و روحانیت در کاهش آسیب‌های اجتماعی خبر داد.
حجت الاسلام احسان خاکی، معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره ترجمه و مفاهیم قرآن کریم خبر داد و گفت: این دوره به مدت یک هفته و با حضور طلاب مدارس شهرستان‌های شوش، شوشتر، اندیمشک، امیدیه و دزفول در مدرسه برگزار می‌شود.

معاون تهذیب مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول بیان داشت: برای همسران و فرزندان طلاب با همکاری مرکز خدمات کلاس‌های از قبیل آموزش شنا، ICDL، خیاطی و کیک پزی در روز‌های آینده برگزار می‌شود.

این مقام مسؤول به برگزاری دوره تابستانه با موضوع اخلاق و عقاید اشاره کرد و گفت: این دوره ویژه پایه‌های اول تا سوم است ضمن اینکه دوره ویژه بصیرتی با موضوع نقش حوزه و روحانیت در کاهش آسیب‌های اجتماعی برای طلاب ملبس برگزار شد تا با در نظر گرفتن شرایط و اقتضائات زمانه به اهمیت پوشیدن لباس روحانیت و نقش روحانیت واقف‌تر شوند.

حجت الاسلام خاکی با اشاره به دهه کرامت گفت: در این باره طلاب استقبال ویژه‌ای از پرچم بارگاه امام رئوف داشته و تقدیر و تشکر ویژه‌ای از خادمان به عمل آوردند.

وی در پایان از برگزاری طرح افطاری ساده در آستانه متبرکه سبزقبا طی ماه مبارک رمضان و ارسال بسته‌های غذایی ویژه محرومان در سطح شهرستان خبر داد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات