۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۱۲۷۰۸
حجت الاسلام مرادی:

شهدای روحانی اهل سنت معرفی شوند + صوت

شهدای روحانی اهل سنت معرفی شوند + صوت
مدیر کل فرهنگی المصطفی در نظر گرفتن جایگاه ویژه ای برای معرفی شهدای روحانی اهل سنت را در بخش روحانیت باغ موزه دفاع مقدس ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مرادی در نشست بررسی و تبیین نقش روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس که صبح چهارشنبه در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد با بیان این که معرفی روحانیت باید به گذشته نیز وصل شود، گفت: زمانی که گذشته به درستی بیان و احیا شود آینده نیز به خوبی مشخص می شود.

مدیر کل فرهنگی جامعه المصطفی خاطرنشان کرد: قم باید ملی باشد یعنی اگر قرار است در قم باغ موزه دفاع مقدس ایجاد شود شهید ردانی پور اصفهان نیز باید دیده شود؛ برای شهدای روحانی اهل سنت نیز باید جایگاه ویژه ای در نظر گرفت.

وی با بیان این که نقش خواهران طلبه در دفاع مقدس نیز باید معرفی شوند، گفت: خواهران طلبه فراوانی در جبه ها حضور داشته اند که معرفی نشده اند.

حجت الاسلام مرادی با تصریح بر این که در محتوای موزه نباید یک طرفه مطرح شوند، اظهار کرد: فرایندها باید به گونه ای بازطراحی شوند که بازدید کننده بتواند به صورت دو طرفه ارتباط برقرار کند.

در نظر گرفتن زیرساخت های فضای مجازی، ترجمه و نشر آثار به زبان های مختلف و فعال کردن کمیته بین الملل از دیگر پیشنهاداتی است که از سوی حجت الاسلام مرادی مطرح شد./1324/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 6
مصطفی رستمی
ارسال نظرات