۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۱۲۷۱۶
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد:

ترویج فرهنگ مهدویت زمینه ساز رشد معنوی نسل امروز است

ترویج فرهنگ مهدویت زمینه ساز رشد معنوی نسل امروز است
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد بر ضرورت ترویج فرهنگ مهدویت تأکید کرد و گفت: ترویج این مهم زمینه ساز رشد معنوی نسل امروز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی بروجرد، ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر بنیاد مهدویت در این شهرستان، گفت: نهادینه سازی فرهنگ مهدویت و پاسخگویی به شبهات در جامعه امری ضروری است.

حجت الاسلام جعفرپور عنوان کرد: آغاز به کار بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) در شهرستان بروجرد که از دیرباز شهر علم و اجتهاد و استعدادهای درخشان بوده است، می‌تواند زمینه ساز شکل گیری فعالیت‌های مهمی در راستای ترویج فرهنگ مهدویت باشد.

وی افزود: برنامه‌های بنیاد مهدویت شهرستان بروجرد با تعامل ادارات و نهادهای فرهنگی زمینه ساز رشد معنوی نسل امروز در جامعه خواهد بود.

حجت الاسلام جعفر پور بر ضرورت اهمیت امام شناسی در جامعه امروز تأکید کرد و گفت: برای موفقیت در این زمینه همکاری و تعامل نهادهای دولتی و غیر دولتی ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: این شعبه نخستین شعبه شهرستانی بنیاد مهدویت کشور است که زیر نظر بنیاد استان لرستان فعالیت خود را آغاز می کند.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد اظهار داشت: هدف از راه اندازی شعبه شهرستانی بنیاد مهدویت تربیت مبلغان مهدوی، رصد و شناسایی فعالیت‌های مهدوی در جامعه و برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات