۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۶۱۲۷۲۰
معاون اداری بنیاد مهدویت کشور:

جهانی‌ سازی مهدویت از اهداف بنیاد مهدویت است

جهانی‌ سازی مهدویت از اهداف بنیاد مهدویت است
معاون اداری بنیاد مهدویت کشور گفت: از اهداف مهم این بنیاد جهانی سازی مهدویت است و باید پرچم فعالیت‌های فرهنگی را بالا ببریم تا به هدف برسیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، ابراهیم آقا بابایی، معاون اداری مالی بنیاد مهدویت کشور، ظهر امروز در مراسم افتتاحیه و آغاز به کار بنیاد مهدویت در شهرستان بروجرد، گفت: این بنیاد زیر نظر مستقیم رهبری بوده و فعالیت‌های مهدویت در سطح جامعه را بررسی و رصد می‌کند.

وی بنیاد مهدویت را بنیادی مردمی خواند و افزود: این نهاد با حمایت و فعالیت خیرین اداره می‌شود و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و رسیدن به اهداف مورد نظر رهبری در خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی از اهداف مهم تشکیل بنیاد مهدویت است.

آقا بابایی از دیگر اهداف تأسیس بنیاد مهدویت را جهانی سازی و معارف ناب شیعی و در رأس معارف مهدویت و انتظار، آموزش، ترویج سبک زندگی مهدوی، تأکید بر پیوند با آموزه‌های شهدا و پیروی از ولایت فقیه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه جهانی‌ سازی مهدویت، ترویج فرهنگ و پرچم مهدویت و فعالیت‌های فرهنگی در این زمینه وظیفه ای همگانی است، اظهار داشت: به برکت خون شهدا، زحمات امام (ره) و رهبری ما مدعی جهانی‌سازی مهدویت در دنیا هستیم.

معاون اداری مالی بنیاد مهدویت کشور با تأکید بر اینکه باید پرچم فعالیت‌های فرهنگی را بالا ببریم، اظهار داشت: در این راستا می توان جلوی هجمه های دشمن و فعالیت های انحرافی را گرفت.

وی اظهار داشت: با انجام فعالیت ها زیر نظر بنیاد مهدویت می توان در رسیدن به اهداف موفق عمل کرد و سبب خنثی سازی توطئه های دشمنان شد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات