۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۶۱۲۷۲۳
مدیر کل حوزه ریاست مرکز خدمات:

معرفی فعالیت های روحانیت برای نظام سودمند است

معرفی فعالیت های روحانیت برای نظام سودمند است
حجت الاسلام محمودی با ضروری دانستن معرفی فعالیت های روحانیت آن را برای نظام سودمند دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمودی در نشست بررسی و تبیین جایگاه نقش روحانیت در دفاع مقدس که صبح چهارشنبه در مرکز مدیریت حوزه های علمیه برگزار شد معرفی فعالیت های روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس را ضروری دانست و گفت: معرفی چنین فعالیت هایی برای حوزه و روحانیت حتی نظام بسیار سودمند است.

مدیر حوزه ریاست مرکز خدمات خاطرنشان کرد: در سر فصل های بیان شده در زمینه بخش روحانیت باغ موزه دفاع مقدس آن چنان که باید رنگ و بوی روحانیت مشاهده نمی شود.

در ادامه حجت الاسلام نجارزاده با بیان این که حوزه علمیه باید بخش مستقلی برای معرفی نقش روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس داشته باشد، اظهار کرد: در فضای مجازی امروز علیه آقازاده های روحانیت بسیار تلاش می شود در حالی که بسیاری از آنها خدمات فراوانی انجام می دهند.

نماینده دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این نشست ادامه داد: جنبه های علمی طلاب و روحانیان نیز باید معرفی شوند زیرا برخی بیان می کنند طلاب رزمنده به دلیل حضور در جنگ بهره ای از علم نبرده اند در حالی که بسیاری از اساتید درس خارج و افراد سرشناس حوزوی ایثارگر و رزمنده هستند.

وی با تصریح بر این که نقش خانواده های علمای ایثارگر نادیده گرفته شده است، گفت: مستندسازی از خانواده های روحانیان رزمنده می تواند مؤثر باشد که حوزه هنری دفتر تبلیغات اسلامی می تواند در این زمینه کمک رسانی کند./1324/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 7
مصطفی رستمی
ارسال نظرات