۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۶۱۲۸۱۷
حجت الاسلام عزیزی:

ادامه مسیر انقلاب مهمترین مسؤولیت جوانان است

ادامه مسیر انقلاب مهمترین مسؤولیت جوانان است
استاد حوزه علمیه قم به بیانیه گام دوم انقلاب و فرمایشات رهبری که نسل جوان را هدف قرار داده اشاره کرد و گفت: ادامه مسیر انقلاب مهمترین مسؤولیت جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام مجتبي عزيزي، استاد حوزه علمیه قم، شب گذشته در همايش تبيين بيانيه گام دوم انقلاب كه با محوريت سبك زندگي اسلامي در سالن شهيد آويني خرم آباد برگزار شد، گفت: شاهد چهل سالگي انقلاب اسلامي و ٤٠ سال ايستادگي ملت و نظام اسلامي در برابر دسيسه هاي دشمنان هستیم و به لطف الهی در این سال ها انقلاب مسیر رشد و پیشرفت را طی کرده است.

وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان مورد خطاب رهبر معظم انقلاب هستند، این جوانان هستند که مي توانند در عرصه هاي علمي، ورزشي، سازندگي و محروميت زدايي و تلاش در پیشرفت کشور گام بردارند و باید نسبت به انجام مسؤولیت ها پشتکار داشته باشند.

استاد حوزه علمیه قم تربيت جوانان مؤمن، متعهد و توانمند را از جمله رويش هاي انقلاب عنوان کرد و گفت: نيروي انساني توانمند مهم ترين زيرساخت رشد و توسعه است و برای ادامه مسیر باید جوانانی آگاه، توانمند وبا اخلاق تربیت کرد و در انجام امور به قشر جوان اعتماد داشت.

وی با بیان اینکه در آینده مأموريت ما حضور آگاهانه در بخش نرم و نبرد در اين حوزه با دشمنان خواهد بود، ادامه داد: باید نیروی انسانی آگاه و توانمند تربیت کرد که آینده کشور را به دست بگیرد و بالاترین ظرفیت تربیت نیروی انسانی جوان است.

حجت الاسلام عزیزی اظهار داشت: برای عمل به بیانیه گام دوم انقلاب باید فاصله بين بايد ها و اولويت ها پر شود و براي تقويت خدمت رساني به مردم و محروميت زدايي از ظرفيت هاي طبيعي و انساني استفاده شود.

وی بیان داشت: علم و پژوهش، معنويت، اخلاص، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال وآزادي، عزت ملي و روابط خارجي، مرز بندي با دشمن و سبك زندگي اسلامي از دیگر مسائلی است که در بيانيه گام دوم انقلاب مورد تأكيد رهبر معظم انقلاب بوده و باید در هر حوزه به صورت تخصصی ورود پیدا کرد و با مدیریت و برنامه ریزی در این عرصه ها در ادامه مسیر پیشرفت و توسعه نقش آفرینی کرد./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات