۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۶۱۲۸۱۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

طلاب در جریان سیل اخیر ایثار دوران دفاع مقدس را زنده کردند

طلاب در جریان سیل اخیر ایثار دوران دفاع مقدس را زنده کردند
نماینده ولی فقیه در لرستان به نقش آفرینی و حضور بی نظیر طلاب در جریان سیل و امدادرسانی اشاره کرد و گفت: این قشر با حرکتی جهادی ایثار دوران دفاع مقدس را زنده کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، شب گذشته در جمع طلاب مدرسه علمیه امام رضا(ع) پلدختر گفت: حضور طلاب در جریان سیل شهرستان پلدختر و امدادرسانی به مردم بی نظیر بود.

وی با بیان اینکه طلاب انقلابی، در سیل اخیر با حضور انقلابی خویش ایثار دوران دفاع مقدس را زنده کردند، افزود: در این راستا چهار هزار طلبه سازماندهی شده و در مناطق سیل‌زده پلدختر خدمت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به فعالیت طلاب و حضور جهادی این قشر در ماه مبارک رمضان و در جمع سیل زدگان اشاره کرد و عنوان داشت: در ماه مبارک رمضان 600 طلبه کار تبلیغ را در انجام دادند.

وی سیلاب را آزمونی برای انسجام و وحدت ملت ایران اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: روحانیت در سیلاب ثابت کرد که در کنار مردم بوده و رنج مردم رنج روحانیت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان طلاب و روحانیت را از مردم خواند و یادآور شد: این قشر انقلابی در عرصه های مختلف و خدمت به مردم همواره حضوری پرشو، با عظمت و انقلابی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به حجم خسارت های ناشی از سیل در شهرستان پلدختر و وجود مشکلات مردم اشاره و خاطرنشان کرد: در این شهرستان سیل زده همچنان خسارات روحی، روانی و مادی آن مشاهده می‌شود و روند خدمت رسانی باید شتاب گیرد و شرایط زندگی مردم به‌حالت عادی بازگردد./9451/پ210/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات