۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۶۱۲۸۲۶
حجت الاسلام والمسلمین مجدهاشمی:

اقدامات ضدبشری و جنایتکارانه وهابیت نشان از چهره واقعی صهیونیسم دارد

اقدامات ضدبشری و جنایتکارانه وهابیت نشان از چهره واقعی صهیونیسم دارد
استاد حوزه علمیه نابودی وهابیت و رژیم صهیونیستی را لازم و ضروری دانست و گفت: اقدامات ضدبشری و جنایتکارانه وهابیت نشان از چهره واقعی صهیونیسم دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مجدهاشمی استاد حوزه علمیه، شب گذشته در مراسمی که به مناسبت دهه کرامت در مسجد جامع غدیرخم برگزار شد، گفت: حضرت معصومه(ع) به کریمه اهل بیت(ع) و امام رضا(ع) به امام رئوف معروف هستند.

وی درباره رابطه رأفت و کرامت، ادامه داد: همه امامان معصوم کریم و رؤوف هستند اما هر یک از آن بزرگان در یک صفتی معروف شدند؛ انسان کریم اهل احسان و رأفت می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مجدهاشمی با اشاره به اینکه انسان غیر کریم نمی تواند نسبت به دیگران رأفت داشته باشد، ابراز کرد: آن جامعه انسانی‌ مطلوب و پسندیده است که اهل آن کرامت باشد.

استاد حوزه علمیه با بیان این مطلب که یکی از شاخصه های مهم دولت حضرت مهدی(ع) در عصر ظهور کریم بودن آن است برای همین آن را دولت کریمه می نامند، اظهار داشت: دولت کریمه امام زمان(عج) دولتی است که در جهان فراگیر می شود، در این دولت هیچ کدورت و ناراحتی یافت نمی شود و باندبازی و حزب بازی در آن دوران بی معنا است.

وی افزود: مومنانی که از خداوند درخواست می کنند در دوران دولت کریمه باشند خداوند آنان را هنگام ظهور بر می گرداند تا نظاره گر حکومت دولت کریمه امام زمان(عج) باشند بنابراین رجعت یکی از اعتقادات مکتب تشیع به شمار می رود.

حجت الاسلام والمسلمین مجدهاشمی ادامه داد: همچنین انسان های بد نیز به عالم دنیا بر می گردند تا نسبت به جنایاتی که مرتکب شدند محاکمه و مجازات شوند مانند سردمداران وهابیت که با قساوت تمام انسان ها را به قتل می رسانند؛ امروز  اقدامات ضدبشری و جنایتکارانه وهابیت در اصل نشان دادن چهره واقعی صهیونیسم است از این رو نابود شدن وهابیت و صهیونیسم لازم و ضروری است.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه انسان ها در عالم دنیا مورد عذاب قرار می گیرند، خاطرنشان کرد: تنها کشوری که حیثیت و آبروی آل سعود جنایتکار و رژیم صهیونیستی را در عالم رسوا کرد انقلاب اسلامی است، انقلاب اسلامی کمر استکبار را شکست و این بالاترین خدمتی بود که امام راحل نسبت به اسلام انجام دادند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی کرامت انسانی را به مردم ایران برگرداند این رأفت و کرامت اسلامی انقلاب بود که بین دو هواپیمای با سرنشین و بی سرنشین دشمن آن پهپاد را نشانه می گیرد و منهدم می کند.

حجت الاسلام والمسلمین مجدهاشمی گفت: کرامت اسلامی باید در حساس ترین لحظه نشان داده شود امروز کدام کشور توانسته این کرامت را به جهانیان نشان دهد و این از کرامات اهل بیت(ع) به کشور ایران است.

استاد حوزه علمیه در پایان خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران با سرنگونی پهپاد آمریکایی قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دادند؛ انقلاب اسلامی در حین قدرت داشتن کرامت خود را نیز حفظ می کند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات