۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۶۱۲۸۴۹
طنز؛

ضوابط مهاجرت به عربستان!

ضوابط مهاجرت به عربستان!
در صورتی که متقاضی به انحرافاتی از قبیل توسل، تبرک، شفاعت، زیارت قبور، حیات برزخی و ... باور دارد لطفا خودش احترام خودش را حفظ کند و این طرف‌ها آفتابی نشود.

باشگاه نویسندگان حوزوی خبرگزاری رسا | علی بهاری

در خبر‌ها آمده بود عربستان سعودی با اعلام ضوابطی در نظر دارد تابعیت خود را به شهروندان متقاضی دیگر کشورها، اعطاء کند. این خبر که بی‎تردید موجی از مهاجرت نخبگان کشور‌های پیشرفته جهان را در پی خواهد داشت ما را بر آن داشت تا ضوابط این اعطای تابعیت را بررسی کنیم:

الف) ضوابط فرهنگی

۱. متقاضی نباید به همزیستی مسالمت آمیز و احترام به عقاید باور داشته باشد. خشونت علیه پیروان فرق و مذاهب به ویژه رافضی‌ها امتیاز محسوب می‌شود.

۲. متقاضی باید تعهد دهد به همسرش اجازه نمی‌دهد تنها از منزل خارج شود. در صورت تخطی از این قانون، تابعیت لغو می‌شود.

۳. چنانچه متقاضی سابقه کتک زدن همسر و یا دخترانش را داشته باشد فرآیند اعطای تابعیت تسریع می‌گردد و چنانچه از فرزندان ذکور انتقاد کرده باشد باید جهت تست سلامت روانی به مراکز روان پزشکی مراجعه کند.

۴. گوش کردن به هر صوتی جز تلاوت عبدالباسط، سخنرانی ملک سلمان و اخبار العربیه ممنوع است. مواردی که جناب بن سلمان مجاز اعلام می‌کنند استثناء می‌باشد.

۵. در صورتی که متقاضی به انحرافاتی از قبیل توسل، تبرک، شفاعت، زیارت قبور، حیات برزخی و ... باور دارد لطفا خودش احترام خودش را حفظ کند و این طرف‌ها آفتابی نشود. اگر به طور اتفاقی مغزش کف آسفالت ریاض پهن شد، ما مسئولیتی قبول نمی‌کنیم.

ب) ضوابط سیاسی

۱. شخص متقاضی و همسر و فرزندش باید هنگام ورود به خاک کشور عزیزمان عکس ملک سلمان - بَناتُنا فِداهُ _ را سه مرتبه ببوسند و به جناب ابن تیمیه سوگند یاد کنند جان، مال و ناموس‌شان را فدای جان، مال و ناموس پادشاه خواهند کرد.

۲. در صورتی که متقاضی توانایی دارد با سلاح‌های سرد از قبیل چاقو، نیزه، شمشیر و به ویژه اره استخوان‌بُر کار کند و یا توانمندی خاصی در قطعه قطعه کردن گوشت داشته باشد می‌تواند در گارد ویژه و نیز حفاظت کنسولگری مشغول به کار شود.

۳. نام کوچک متقاضی نباید «جمال» باشد. نیز داشتن این نام‌های خانوادگی ممنوع است: جوهرچی، مدقالچی، مثقالچی، عراقچی، تخت روانچی، قهوه چی و کلیه نام‌هایی که به چی ختم می‌شوند. در صورت وجود این نام ها، متقاضی باید آن را به معادل عربی اش بازگرداند. مثلا به جای جوهرچی بگوید الجوهری.

۴. اگر متقاضی سابقه سفر به ایران داشته باشد در هنگام ورود به خاک کشورمان باید به «محور مقاومت» فحش بدهد.

ج) ضوابط اقتصادی

۱. متقاضی اگر سابقه پرداخت خمس به علمای رافضی داشته باشد باید معادل دلاری آن را به دولت سعودی جریمه بدهد.

۲. خیرات برای اموات، پخش نذورات و گریه بر سر قبر میت، جرم محسوب می‌شود و به مجرمان تابعیت اعطاء نمی‌شود.

۳. کمک به فقیران شیعه ممنوع است و در صورتی که مشاهده کنیم، پوست سرتان را همان طور می‌کَنیم که جناب بن سلمان - ببخشید - رجب طیب اردوغان مال خاشقجی را کند!

۴. جرم خرید و فروش با ایرانی‌های هوادار جمهوری اسلامی از فحش به خاندان سلطنتی بیشتر است؛ بنابراین در صورتی که قصد معامله با این آتش پرستان را دارید، بهتر است نوامیس پادشاه را به فحش بکشید!

کلیه موارد بالا از تاریخ اعلام توسط جناب محمد بن سلمان - کَسَّرَهُ الله - لازم الاجراء است.

وزارت کشور عربستان سعودی/918/ی702/س

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
زیباست
3
2
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
اینا که ضوابط مهاجرت به کشور ایرانه،اشتباه میزنی داداچ!!!!
عربستان هزار سالی از ایران تو قوانین انسانی و عاقلانش جلوتره مگه تو توهمات شما اینطوری باشه!!!!
8
2
الیاس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۰
داداش چی زدی ساقیتو معرفی میکنی؟
7
1
ناشناس
|
۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
بابا این طنزه
جدی که ننوشته
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
شما با همین فرمون بری جلو شمشیر حضرت مهدی ....
0
0