۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۱۲۸۷۶
سردار فدوی:

به‌برکت انقلاب اسلامی استوار ایستاده‌ایم

به‌برکت انقلاب اسلامی استوار ایستاده‌ایم
جانشین فرمانده‌کل سپاه با بیان اینکه دشمنان هر روز دنبال طرح نقشه برای ضربه‌زدن به انقلاب هستند، گفت: مشکلات کشور به این دلیل است که گاهی بر اساس فرامین الهی عمل نکردیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، سردار علی فدوی صبح در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با یادآوری نقش اصفهانی‌ها در دفاع مقدس اظهار داشت: اصفهان بزرگان و شهدایی مانند شهید خرازی و ردانی‌پور دارد که نه‌تنها در ایامی که چشم ما آن‌ها را می‌دید بلکه در ایامی که ما نمی‌توانیم آن‌ها را مشاهده کنیم به‌واسطه جان‌فشانی‌هایشان از نور آنها بهره‌مند هستیم.

وی افزود: این شهدا کسانی هستند که نام آنها در سراسر ایران در دل افراد دلداده به انقلاب اسلامی ذوق ایجاد می‌کند و این ذوق نیز برکت به‌همراه دارد، آنها شهدایی هستند که اگر بتوانیم آنها را به‌عنوان اسوه و الگوی خود قرار دهیم در تکالیف ما نقشی ویژه خواهند داشت.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته این افتخار را داشته‌اند که تکلیف خود را که همان پاسداری است انجام دهند و هر روز جلوه خاصی از پیروزی انقلاب اسلامی بر جبهه باطل بروز پیدا می‌کند.

وی افزود: به‌ویژه در زمانی که خباثت دشمنان جلوه بیشتری می کند، این دشمنی‌ها هیچ‌گاه کم نشده و به‌روز ابعاد جدیدی پیدا می‌کند، اما نقش پاسداران ما سبب شده که امروز به‌راحتی و با امنیت در کشور زندگی کنیم.

سردار فدوی با بیان اینکه دشمنان به این نکته توجه دارند که قدرت نظام جمهوری اسلامی افزایش یافته است، گفت: در این راستا عظمت جبهه حق به‌خوبی نمایان است. دشمنان در تمام موضوعات علیه جمهوری اسلامی اقدام کرده و به این موضوع اقرار کرده‌اند که در تلاش‌های خود شکست خورده‌اند.

وی ادامه داد: هیچ کس جرأت تیراندازی حتی با یک تیر را نیز به کشور ما نداشته و بدون استثنا دشمن با شکست مواجه شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آمریکا خود را ابرقدرت می‌داند اما رییس جمهور آمریکا به این موضوع اقرار کرده است که "با وجود ایران نتوانستیم سوریه را ساقط کنیم".

دریادار فدوی با اشاره به انجام تکالیف الهی در طیف وسیع خود از جمله در پاسداری از انقلاب اسلامی، ابراز کرد: از جمله تکالیف این است که زیر بار ظلم نرویم، در بیش از 40 سال بر این تکالیف پایبند بودیم و بر آن‌ها عمل کردیم، نمونه آن تقدیم‌ شهدای انقلاب اسلامی است، تعداد زیادی نیز پای انقلاب ایستاده‌اند تا با شهادت سرانجام خود را تعیین کنند و خداوند نیز کمک‌های زیادی کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اذعان دشمن به قدرت بازدارندگی و توان دفاعی ایران اسلامی خاطرنشان کرد: وزیر دفاع دولت قبل آمریکا در پایگاه ظفره امارات بیان کرد که "ما و متحدان خود در اروپا و متحدان در منطقه به‌دنبال این هستیم که توانی ایجاد کنیم تا در برابر ایران بازدارنده باشد".

وی تصریح کرد: بیش از 30 سال است هنوز کسی جرأت نداشته است حتی یک تیر به‌سمت ایران شلیک کند و در زمان جنگ‌های مختلف در منطقه، ما در وسط این آتش به‌برکت انقلاب اسلامی استوار ایستاده‌ایم که این موضوع به انجام تکالیف الهی بازمی‌گردد، این تکالیف را به‌خوبی انجام داده‌ایم، انقلابیون در انقلاب اسلامی و دلدادگان به شهدا به تکالیف خود در حد قابل قبول عمل می‌کنند.

وی افزود: هر روز که از عمر ما می‌گذرد باید در این امر مصرّتر باشیم، همه پاسداران، بسیجیان و خدمتگزاران نظام به تکالیف خود عمل کرده‌اند که نتیجه آن امنیت امروز است.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: هیچ کشوری در ذهن خود حتی این تفکر را ندارد که مقابل آمریکا قرار بگیرد اما در مجامع بین‌المللی برخی از کشورها مقابل آمریکا ایستادگی می‌کنند که به‌برکت انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به مأموریت‌های سپاه اظهار کرد: پنج طیف مأموریت توسط فرمانده کل قوا برای سپاه معین شده است اول جنگ، دوم جنگ نیمه سخت، سوم جنگ نرم، چهارم عمق بخشی داخلی و پنجم عمق بخشی خارجی که سه طیف اول بر عهده نیروهای دریایی، زمینی و هوافضای سپاه است اما سپاه‌های استانی و بسیج در پنج طیف مأموریت مسؤولیت پاسداری را باید انجام دهند.

سردار فدوی ابراز داشت: توان سپاه ساحل ندارد و اگر در این توان بی پایان تکالیف را در حد توان انجام دهیم به نتایج بالاتری دست پیدا می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مسؤولیت در اصفهان سخت است چون خیلی از بزرگان سپاه از این خطه هستند و این دلاوران جلوی چشم ملت هستند و لازم است سردار فدا آنقدر با کیفیت در این مسؤولیت قدم بردارد که عاقبت به شهادت ختم شود.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان گفت: با تصمیم حضرت آقا سردار سلیمانی در سازمان بسیج مسؤولیت گرفتند، 40 سال پشتوانه تجربه انقلاب اسلامی و تدابیر ولایی در این مسیر سکوی خوبی برای موفقیت در این مسؤولیت جدید خواهد بود./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات