۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۶۱۲۹۲۲
در ورزشگاه ۲۵ هزار نفری شهید شیرودی برگزار شد؛

همایش عظیم دختران انقلاب با شعار «حجاب حافظ حریم خانواده»

همایش عظیم دختران انقلاب با شعار «حجاب حافظ حریم خانواده»
همایش عظیم دختران انقلاب همزمان با سراسر کشور با شعار «حجاب حافظ حریم خانواده» در ورزشگاه ۲۵ هزار نفری شهید شیرودی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش عظیم دختران انقلاب عصر امروز همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته عفاف و حجاب با شعار «حجاب حافظ حریم خانواده» در ورزشگاه 25 هزار نفری شهید شیرودی برگزار شد.

براساس این گزارش، پیش از آغاز مراسم جمعیت عظیم و پرشور زنان و دختران انقلابی باپوشش های گوناگون اسلامی در دفاع از عفاف و حجاب پشت درب های ورودی ورزشگاه شهید شیرودی حضور یافتند و به دلیل گرمای شدید هوا درب ها زودتر از ساعت مقرر باز و ظرفیت ورزشگاه تکمیل شد بر این اساس مراسم پیش از ساعت مقرر که راس ساعت 18 تعیین شده بود آغاز شد.

در این مراسم بعد از قرائت قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران گروه سرود احلی من‌العسل به اجرای برنامه پرداختند.

با توجه به گرمای بالای 40 درجه تهران حضور با شکوه و حماسه‌ای بانوان و دختران انقلابی در جشن بزرگ عفاف و حجاب گرمی و صمیمیت این مراسم را صد چند برابر کرده بود.

همجنین حاضران با شعار «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» ارادت و محبت خود را نسبت به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

امروز بانوان و دختران انقلابی هر یک به نیابت از یک شهید در این مراسم با شکوه حضور یافته بودند و با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین «سیاهی چادرم از سرخی خون شهدا رنگین تر و کوبنده تر است» بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

در این مراسم از خانواده های شهیدان باکری، علی اکبر شیرودی، زین الدین، شاهرخ ضرغام، مجید قربان خانی، بابک نوری،  و محمد بلباسی تجلیل به عمل آمد.

همچنین دختران انقلابی حاضر در این تجمع با حضور پرشور خودشان نشان دادند که هیچ گونه هتک حرمتی را نسبت به حجاب اسلامی تحمل نمی کنند و با شعار «حسین حسین شعار ما شهادت افتخار ماست» از مسؤولان ذی ربط خواستار مقابله با هتک حرمت های سازمان یافته شدند.

در این مراسم با شکوه دختر مرحوم خانم دباغ به مدت یک دقیقه به ایراد سخنرانی پرداخت و حضور بانوان در این همایش را در راستای اعتلای انقلاب دانست و رفتار و عملکرد انسان ها را نتیجه باور و تفکرات آنان بیان کرد.

یادآور می شود حجت الاسلام پناهیان در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت و با اجرای حماسی و انقلابی حامد زمانی و مداحی مداح اهل بیت(ع) حاج امیر عباسی این برنامه ادامه یافت.

همچنین در پایان توسط خانواده شهید حدادیان از آمرین به معروف و ناهیان از منکر به نام های حجت الاسلام سید زین الدین موسوی، زینب کریمی، حجت الاسلام محمدامین حبیبی، حجت الاسلام محمد صفری، کبری کرمانی، فهیمه سادات حقانی و خانم کلانکی و نیروی انتظامی به نام های پرستورصفری و محمد علیزاده تقدیر و تجلیل به عمل آمد و حاضران از اقدامات خوب نیروی انتظامی در حمایت از انقلاب اسلامی و مبارزه با شبکه های ضد انقلاب پولی نژاد تشکر کردند./813/پ210/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات