۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۶۱۲۹۲۸
حجت الاسلام پناهیان:

مخالفان قانون حجاب مشروعیت و مقبولیت مردمی برای تصدی پست مسؤولیت را ندارند

مخالفان قانون حجاب مشروعیت و مقبولیت مردمی برای تصدی پست مسؤولیت را ندارند
استاد حوزه علمیه گفت: مسؤولانی که با قانون حجاب مخالف هستند از نظر مردم مشروعیت و مقبولیت برای تصدی پست مسؤولیت را ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام پناهیان استاد حوزه علمیه، عصر امروز در همایش عظیم دختران انقلاب که همزمان با سراسر کشور و با شعار «حجاب حافظ حریم خانواده» در ورزشگاه 25 هزار نفری شهید شیرودی برگزار شد، گفت: پیامبراکرم(ص) با مطالبه حق زن آن هم در راستای کرامت عالیه او به عنوان انسانی که می تواند به آرمان بلند الهی دست یابد، جایگاه زنان را احیا کردند.

وی با اشاره به اینکه پروردگار برای زنان مسلمان الگو معرفی کرده و فرموده در صبر، ایمان، مبارزه با طاغوت و معرفت به خداوند متعال هیچ فرقی با مردان ندارد، ادامه داد: زنان ما امروز با تاسی به حضرت زهرا(س) از چادر به عنوان میراث ارزشمند این بانوی بزرگوار صیانت خواهند کرد.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به اینکه خداوند برای رسیدن به مقامات ملکوتی هیچ تفاوتی بین زن و مردم قائل نشده، ابراز کرد: این حضور هوشمندانه و انقلابی شما نه به نمایندگی از زنان انقلابی بلکه به نمایندگی از زنان آزاده جهان است و این پژواک تجلی امامت و ولایت است که از کانون این قدرت یعنی حضرت زهرا(س) صادر می شود.

تعداد بازدید : 1

استاد حوزه علمیه با بیان این مطلب که لطف و مرحمت تنها مختص دهه کرامت نیست، گفت: کرم به معنای بزرگواری است، این روزها دلقک مآبانی در کوی و برزن جامعه اسلامی ایران کرامت انسانی را مورد هجمه قرار داده و کرامت بانوی عفیف و طاهر را مورد حمله قرار دادند.

وی افزود: آنان با مزدوری و اخذ مبالغی ناچیز به ساحت مقدس حیا و حجاب حمله کرده و حریم امن اخلاقی اسلامی را به مخاطره می اندازند؛ بنابراین باید شدیدترین و دقیق‌ترین برخوردها با آنان صورت بپذیرد.

حجت الاسلام پناهیان ابراز کرد: زمانی که نماینده مجلسی از زن بودن خود بدش بیاید، وقتی در دولت و مجلس کسانی باشند که بخواهند قانون حجاب و عفاف را برای محدود سازی بازنگری کنند این اقدام حمله به کرامت انسان و عظمت زن است.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه دختران و زنان انقلابی باید برای نجات زنان اروپایی هم اقدام کنند، اظهار داشت: زمانی که محقق آمریکایی می گوید برای سرنگونی نظام باید چادر را از سر زنان برداریم یا وقتی میشل فرانسوی صهیونیستی می گوید به جای بمب باید دامن کوتاه بر سر زنان ایرانی بریزیم همه در راستای نابودی نظام اسلامی و ریشه کن کردن بنیاد خانواده است.

وی حفظ حریم حجاب، عفاف و بنیان خانواده را یک مسأله فراملی و فراامنیتی دانست و گفت: در حفظ این حریم قوه قضاییه، دولت و مجلس باید نهایت تلاش خود را داشته باشند و این خواسته ملت است، آنان برای حفظ حجاب موظف هستند قانونی که در مجلس مصوب شده با تمام قدرت اجرا کنند و کسانی که با قانون حجاب مخالفت می کنند را رسوا و به مردم معرفی کنند.

حجت الاسلام پناهیان در پایان خاطرنشان کرد: قوای سه گانه موظف هستند فرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب را در جدی گرفتن مساله حجاب و مبارزه با گسترش دهندگان مظاهر فساد در جامعه وارد میدان شوند، هر کسی از فرمان امام راحل و رهبر انقلاب تخطی کرد از دیدگاه ملت دیگر مشروعیت و مقبولیت برای تصدی پست مسؤولیت را ندارد./813/پ202/ب1

 

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات