۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۶۱۲۹۳۰
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور:

فرهنگ های نوظهور در اجتماع را جدی بگیریم

فرهنگ های نوظهور در اجتماع را جدی بگیریم
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: باید فرهنگ های نوظهور مانند عرفان های نوطهور که وارد اجتماع و خانواده شده را جدی بگیریم.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام فقیهی، مشاور عالی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در شورای مدیران هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به دهه کرامت اظهار کرد: عضو جمعیت هلال احمر افتخار بزرگی بوده که خداوند به نیروهای داوطلب داده که با حس انسان دوستی همراه است.

حجت الاسلام فقیهی با بیان اینکه امروزه مردم هلال احمر را از اعضای خانواده خویش دانسته و به آن دلگرم هستند، گفت: نیروهای هلال احمر افراد انتخاب شده ای هستند که نسبت به مسؤولیت شان باید پاسخگو باشند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سازمان هلال احمر کشور اظهار کرد: نیروهای هلال احمر باید نسبت به مسؤولیت شان تخصص داشته و برای زیر مجموعه هایشان طرح و برنامه بریزند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با تمام قدرت وارد جنگ با انقلاب شده است تا فرهنگ اصیل ایرانی را به فرهنگ نوظهور غرب تبدیل کند، گفت: بر ما وظیفه است که علم را نسبت به مسائل فرهنگی، اجتماعی و دینی بالا ببریم.

وی با بیان اینکه باید خطراتی که وارد می شود را شناسایی کنیم، اظهار کرد: در مسأله هلال علم هایی به نام بصیرت وجود دارد که قابل تقدیر و ستایش است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور افزود: باید فرهنگ های نوظهور مانند عرفان های نوطهور که وارد اجتماع و خانواده شده را جدی بگیریم.

وی افزود: اقدامات نیروهای هلال احمر سرشار از حسنه بوده که می طلبد با رفاقت، همبستگی و دوستی با یکدیگر تقویت شود.

حجت الاسلام فقیهی ایثار را اصل وجودی هلال عنوان کرد و افزود: شرایط امروز جامعه بسیار حساس و خاص بوده و باید با حداقل امکانات، حداکثر خدمات را ارائه کنیم./9314/د102/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات