۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۶۱۲۹۴۸
آیت الله موسوی جزایری:

حکومت طاغوت نتیجه عدم پذیرش رهبری معصوم است

حکومت طاغوت نتیجه عدم پذیرش رهبری معصوم است
آیت الله موسوی جزایری گفت: در نتیجه عدم پذیرش رهبر معصوم از سوی جامعه انسانی، خداوند برای عذاب چنین ملتی یک طاغوت را حاکم می‌کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، شامگاه گذشته در چهارمین جلسه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در مسجد اعظم با بیان اینکه جوانان مشعل دار انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت:  انسان و جامعه انسانی بنا به آیه ۱۱۵ سوره نساء در انتخاب طاغوت و غیرطاغوت آزاد است، با این حال انتخاب یک رهبر طاغوت و جنایتکار عذاب دنیوی محسوب می‌شود، اما با ایستادگی در برابر چنین طواغیتی نصرت الهی نازل می‌شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در نتیجه عدم پذیرش رهبر معصوم از سوی جامعه انسانی، خداوند برای عذاب چنین ملتی یک طاغوت را حاکم می‌کند، افزود: اگر انسان علی رغم روشنی حقانیت رهبر بر حق زمانه برای دنیاخواهی رو به سوی طاغوت آورد، مجازاتش پس از اتمام حجت محقق می‌شود.

رییس حوزه علمیه اهواز با بیان اینکه ساواک در دوران پهلوی در هر مسجدی افراد ظاهر الصلاح تسبیح به دست را به عنوان مأمور انتخاب کرده بود، خاطرنشان کرد: چنین افرادی که، ولی امرشان شاه پهلوی بود، لطمه‌های بسیاری به روند پیروزی انقلاب اسلامی زدند هر چند که در پایان شناسایی شدند.

آیت الله موسوی جزایری با اشاره به فرق میان واژه‌های مؤمن و مسلمان گفت: مؤمن باید اقرار به زبان، اعتقاد با قلب و عمل به ارکان دین اسلام و گفته‌های حضرت ختمی مرتبت را داشته باشد و قطعا رهبر چنین مؤمنی، امیرمؤمنان علی (ع) خواهد بود دیگر فرزندان مولا علی (ع) نیز امیر هستند و در دوران غیبت، حضرت مهدی (عج) مؤمنان را به فقیه عادل جامع الشرایط رجوع می‌دهد که امروزه در رهبرانقلاب تجلی یافته است.

وی با بیان اینکه اسلام وهابی بدتر از مسیحیت است، بیان داشت: اگر دانشمندان غربی اسلام ناب محمدی را می‌شناختند هیچگاه انسان را در برابر خداوند قرار نمی‌دادند؛ چرا که انسان کامل مظهر اسم اعظم الهی است و در این باره حضرت محمد (ص) مظهر چنین اسمی می‌باشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مکتب اومانیستی در تقابل با خدا و انسان را خدای زمینی می‌نامد، اظهار داشت: اومانیسم می‌گوید که ما تنها به خدای زمینی اعتقاد داریم خدایی که همه چیز در دست داشته و قادر به انجام هر کاری است، اما اسلام ناب محمدی اصالت انسان را قبول دارد و می‌گوید که انسان ساخته شده اراده خود و موجودی سازنده و تحول گرا است و در عین حال خداوند را خالق جهانی می‌داند و انسان خلیفه او است نه اینکه خدای زمینی باشد./۹۴۵۶/پ210/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات