۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۶۱۲۹۴۹

مشارکت معارضان سعودی در نشست حقوق بشر

مشارکت معارضان سعودی در نشست حقوق بشر
در پی ارائه پیش نویس طرحی برای مقابله با نقض های حقوق بشر عربستان از سوی کنگره آمریکا، معارضان سعودی در نشست حقوق بشر شرکت می کنند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، معارضان سعودی در پی ارائه پیش نویس طرحی از سوی کنگره آمریکا، در نشست حقوقی با موضوع بررسی نقض های حقوق بشر از سوی کشورهای عربی از جمله عربستان مشارکت می کنند.

به نوشته وبسایت خبری شبکه نبأ، این نشست در حالی برگزار می شود که محمد بن سلمان ولیعهد سعودری در حال تعقیب فعالان حقوقی و معارضان عربستان در داخل و خارج از این کشور است.

کنگره آمریکا روز گذشته پیش نویس طرحی برای مقابله با نقض های حقوق بشر عربستان از سوی ولیعهد این کشور ارائه داده است.

این طرح تازه ترین تلاش کنگره آمریکاست تا سعودی را ناقض پرونده های حقوق بشری از جمله در موضوع پرونده قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار منتقد در استانبول ترکیه نشان دهد.

طرح یاد شده خواستار رد یا ابطال کلیه روادید صادره توسط آمریکا برای مسؤولان سعودی است که حقوق بشر را نقض کرده اند./983/ب

 

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
بن سلمان احترام خانه ی خدا را ندارد و نمی داند با اسلحه ی امریکایی کودکان یمنی را می کشد نتیجه اش این می شود که ابتدا ظالم خوارش می کند، سپس هیچ خطابش می کند و برای طاووس نمایی در سازمان ملل محکوم به اعمال ضد بشری اش می کند، سپس با خودش در می افتند و خداوند ظالم را بدست ظالم نابود می کند، چه در لباس بن سلمان باشد، چه در لباس ترامپ، فقط بن سلمان باید بداند ظلم و جفایی برضد بشریت و آسیا کرد که در تاریخ خواهد ماند و به جای اینکه با اموال خود آسیا را آباد و سبب عزت سرزمین وحی شود، پول های خود را به جیب شیطان ریخت تا شیطان ادعای یکجانبه گری اش شدت گیرد و خوی شیطانی اش طغیان کند که تنها خداوند اگاه به اعمال بن سلمان است و روزی پرده ها فرو می افتد و انروز بن سلمان مفری ندارد، گذر زمان همه چیز را مشخص می کند
0
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
آل سعود حقوق بشررا نقض می کنند
0
0