۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۶۱۲۹۵۴
آیت الله نوری همدانی:

مشکلات ربطی به تحریم ندارد | اولویت اول مسؤولان حل مشکلات مردم باشد

مشکلات ربطی به تحریم ندارد | اولویت اول مسؤولان حل مشکلات مردم باشد
حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه خیلی از مشکلات ربطی به تحریم ندارد، گفت: اگر كمی نظارت شده و واسطه‌گری‌ها حذف شود بخشی از این مشكلات برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار آیت الله علم الهدی با اشاره به اهمیت جایگاه و مسؤولیت امامت جمعه اظهار داشت: امروز امامت جمعه مسؤولیت بسیار بزرگی است و امامان جمعه باید هم خود انقلابی باشند و هم جامعه را انقلابی نگه دارند.

وی افزود: البته معنای انقلابی بودن یعنی دشمن شناس باشند، ثمرات و بركات انقلاب را حفظ و بیان کنند، مسائل و مشكلات مردم را پیگیری كنند و با توجه به اینكه امام جمعه واسطه‌ بین مردم و مسؤولان است باید مسائل و مشكلات مردم را نیز به گوش مسؤولان برساند.

این مرجع تقلید با اشاره به اختلاف افكنی‌ها و افزایش دشمنیِ دشمنان گفت: امروز دشمن دنبال ایجاد اختلاف است و تمام توان خود را برای براندازی به‌كار گرفته اما با عنایت خداوند متعال موفق نخواهد بود؛ لذا در چنین شرایطی حفظ وحدت حول محور ولی فقیه لازم است.

وی  با تأکید بر این که وظیفه نخست همه مسؤولان حل مشکلات مردم به ویژه در زمینه اقتصادی است، ادامه داد: بنده بارها گفتم و باز هم می‌گویم، واقعا از وضع اقتصادی و معیشتی مردم احساس شرمندگی می‌كنیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی ابراز داشت: مردم مشكلات فراوانی دارند و مكرر به ما مراجعه می‌كنند و ما هم تذكر می‌دهیم اما متأسفانه توجه نمی‌كنند؛ بارها گفته‌ایم خیلی از مسائل هیچ ربطی به تحریم ندارد اگر كمی نظارت شده و واسطه‌گری‌ها حذف شود بخشی از این مشكلات برطرف خواهد شد.

محمد قمین
ارسال نظرات