۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۶۱۲۹۶۳
امام جمعه خرم آباد:

مهمترین راهبرد ما در برابر آمریکا مقاومت است

مهمترین راهبرد ما در برابر آمریکا مقاومت است
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه سازش و نرمش دربرابر آمریکا و اروپایی‌ها جواب نمی‌دهد، گفت: مهمترین راهبرد مقابل دشمن مقاومت است و باید از وقت کشی ها جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فرهنگ مهربانی و عطوفت، مقاومت و ایستادگی را از برکات وجود امام رضا(ع) در ایران عنوان کرد و گفت: فرهنگ دانش طلبی و دانش پژوهی از دیگر برکات هجرت امام رضا(ع) در ایران است.

وی افزود: در سال 1314 کشف حجابی که اتفاق افتاد مردم مشهد قیام کردند و آن حکومت رضا خان قلدر مردم را به گلوله بست که امروز به عنوان روز عفاف و حجاب نام گذاری شده است، امروز هشتاد و چهارمین سالگرد قیام خونین مسجد گوهرشاد علیه کشف حجاب رضا شاهی است.

ضرورت برخورد با هنجارشکنان حجاب و عفاف

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی عفاف و حجاب را امر فطری و الهی و انسانی خواند و بی ‌بند و باری و بی حجابی را توطئه استعماری و استکباری عنوان کرد و ادامه داد: عده‌ای محدود دارند به بی بند و باری دامن می‌زنند و به صورت هدفمند هنجار‌شکنی می کنند که باید با افراد برخورد شود.

جلوگیری از وقت کشی در برابر اروپایی ها

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان کرد: فشار حداکثری اقتصادی و اتحاد استراتژی علیه ایران راهبرد امریکا است و تاکنون شکست خورده است.

وی با تأکید بر ضرورت جلوگیری از وقت کشی ها یادآورشد: باید از وقت کشی جلوگیری کرد چراکه اروپایی‌ها دنبال وقت تلف کردن هستند و چیزی هم به ایران نخواهند داد.

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر اینکه باید تعهدات در برجام را تا می‌توانیم پایین بیاوریم، ادامه داد: سازش و نرمش در برابر آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها جواب نمی‌دهد، مهم ترین راهبرد ما مقاومت است.

حج، نعمت بزرگ الهی است

وی در بخش دیگری از سخنان خویش حج را نعمت بزرگی خواند و اظهار داشت: برگزاری حج ابراهیمی آثار سیاسی، تربیتی و فرهنگی دارد و زائران ایرانی پیام‌ رسان فرهنگ ولایت، وحدت و مقاومت هستند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه آل سعود دنبال حج سکولار است، خاطرنشان کرد: هدف آل سعود از این کار و جلوگیری از شعار مرگ بر آمریکا و برائت از مشرکان، تأمین خواسته‌های آمریکا است./9451/پ202/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات