۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۱۲۹۶۶
امام جمعه موقت كاشان:

برجام ثابت کرد حق با مذاکره گرفته نمی‌شود + فیلم

برجام ثابت کرد حق با مذاکره گرفته نمی‌شود + فیلم
حجت الاسلام احتشام با اشاره به اینکه برجام و مذاکرات در طول چندین سال گذشته ثابت کرد حق با مذاکره گرفتنی نیست، گفت: حق را باید با تکیه بر اقتدار و توانمندی از دشمن گرفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام علی احتشام امروز در خطبه‌های نماز جمعه کاشان در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان با تقدیر از اقدامات مثبت رییس قوه قضائیه، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب می‌فرماید، دستگاه قضا برای فساد زدایی است و اگر موارد اندکی فاسد و مفسد هم در دستگاه قضا باشد ضربه آن به مراتب سخت‌تر خواهد بود.

وی از از حضور ناگهانی و سرزده رییس قوه قضائیه در بین مردم و شنیدن مشکلات مردم تقدیر و تجلیل کرد و برای ایشان در سنگر قوه قضائیه مانند سنگر خادمی آستان قدس رضوی آرزوی موفقیت کرد.

حجت الاسلام احتشام در ادامه به ۲۹ تیرماه سالگرد منشور استقامت امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: منشور استقامت امام خیمنی (ره) منشور عزت و ایستادگی در برابر جهانخواران است.

به گفته وی امام خمینی (ره) در این منشور خط سیر آینده کشور و نظام را ترسیم کرده است، اما متأسفانه این منشور آنگونه که باید و شاید جدی گرفته نشد و حوزه و دانشگاه و شخصیت‌های علمی کشور به آن اعتنا نکردند.

وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب می‌فرماید هرکس امروز در هر کجای دنیا در برابر آمریکا و صهیونیسم جهانی بایستد و از ما کمک بخواهد به او کمک خواهیم کرد حتی اگر نیاز به کمک نظامی داشته باشد.

امام جمعه موقت کاشان در ادامه با اشاره به اینکه برجام و مذاکرات در طول چندین سال گذشته ثابت کرد حق با مذاکره گرفتنی نیست، اظهار داشت: حق را باید با تکیه بر قدرت و اقتدار و توانمندی خود از دشمن گرفت.

حجت الاسلام احتشام تنها معامله نقد بعد از انقلاب را تحویل جیسون رضايیان جاسوس آمریکایی درقبال دریافت نقد یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار دانست و گفت: این تنها معامله نقد جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز به دلیل اقتدار سپاه پاسداران بود.

به گفته وی تحویل جیسون رضايیان در قبال دریافت یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار تنها معامله نقد ایران بعد از انقلاب بود که اوباما و آمریکا را ذلیل کرد به طوریکه هنوز نیز اوباما تحت فشار معامله نقد با ایران قرار دارد.

امام جمعه موقت کاشان تأکید کرد: ملت قهرمان ایران تحت لوای امام زمان (عج) و تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی باز هم به دنبال چنین معامله‌های نقد با دشمن آن هم در گام دوم انقلاب است تا ضمن نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی ایران، ذلت دشمن را به دنیا نشان دهد.

حجت الاسلام احتشام با اشاره به اینکه برخی مسؤولان در هیات دولت اعلام کردند به ۵۵ ماه قبل برگشته اند، تأکید کرد: از این مسؤولان خواسته می‌شود حداقل از مواضع جدیدی که در برابر دشمن گرفته اند کوتاه نیایند.

وی افزود: این اقتدار ملت قهرمان ایران است که نیروی مقاومت اسلامی در منطقه با شلیک چند گلوله در منطقه سبز بغداد سفارت آمریکا را در منطقه تهدید و حزب الله لبنان نیز به عنوان بازوی جمهوری اسلامی ایران رسما اعلام کرد درصورت تعرض به خاک ایران آماده دفاع از ایران است./۱۳۰۷/پ202/ب1
تعداد بازدید : 4

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات