۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۶۱۲۹۶۹
آیت الله شاهچراغی:

قانون حجاب به طور کامل اجرا شود

قانون حجاب به طور کامل اجرا شود
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با انتقاد از شرایط حجاب و عفاف در کشور خواستار اجرای کامل قانون حجاب با همکاری تمامی ارگان‌های مسئول شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های وحدت بخش و دشمن شکن نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور مردم ولایتمدار این شهرستان در مصلی نماز جمعه سمنان برگزار شد، با اشاره به ۲۱ تیرماه روز عفاف و حجاب اظهار داشت: براساس قانون ۲۶ نهاد و دستگاه اجرایی کشور متولی مبارزه با فساد در حوزه فرهنگ و حفظ ارزش‌ها و دستاورد‌های فرهنگی و اعتقادی انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با انتقاد از شرایط حجاب و عفاف در کشور خواستار اجرای کامل قانون حجاب شد و اضافه کرد: مردم مسلمان ایران برای اجرا و حاکم شدن احکام و ارزش‌های اسلامی همچون حجاب و عفاف انقلاب کردند، اما امروز متاسفانه می‌توان گفت تنها نیروی انتظامی در برخورد با بی حجابی اقدامات عملی انجام می‌دهد.

امام جمعه سمنان در ادامه با گرامیداشت ۲۶ تیرماه سالروز تشکیل شورای نگهبان قانون اساسی و اشاره به جایگاه مهم و خدمات ارزنده این نهاد قانونی و انقلابی، خاطر نشان کرد: از شورای محترم نگهبان می‌خواهیم در انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی و همه انتخابات‌ها زمینه حضور افرادی متعهد که دغدغه مشکلات و نیاز‌های مردم را دارند را فراهم کند و از ورود افراد فاقد شرایط و بی تعهد به دستگاه قانونگذاری کشور جلوگیری کند.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به فرارسیدن ایام حج ابراهیمی به عنوان نماد بزرگ وحدت و مظهر قدرت مسلمین، اظهار داشت: اسلام دین وحدت و برادری است و این اصل در سایه قرآن، ایمان و ولایت معنا پیدا می‌کند؛ اما مسلمانان نباید هیچ گاه از دسیسه‌های تفرقه افکنانه دشمنان و ایادی آنان غافل شوند.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان شیطان را بزرگترین دشمن وحدت مسلمانان برشمرد که همواره باید در برابر وسوسه‌ها و توطئه‌های او هوشیار باشیم و تصریح کرد: اتحاد و وحدت مسلمین در اسلام به صورت سالانه در قامت فریضه حج ابراهیمی، به صورت هفتگی باعنوان نماز پرفضیلت جمعه و در شکل روزانه به عنوان نماز‌های جماعت مورد تأکید قرار گرفته است. /۹۷۷/پ210/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات