۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۶۱۲۹۷۱
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان مطرح کرد؛

ضرورت برخورد با هنجارشکنان

ضرورت برخورد با هنجارشکنان
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه باید با فرار مالیاتی برخورد شود، گفت: لازم است افراد هنجار شکن شناسایی شده و اطلاعات آنها ثبت شود تا مانع نفوذ آنها شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته اصفهان، با انتقاد از هنجارشکنی آزادنه برخی افراد در جامعه و ترویج پوشش‌های غیراسلامی، گفت: افرادی که فعالیت‌های ضددینی دارند باید شناسایی و اسامی آنها در نهادهای مربوطه وجود داشته باشد تا از این طریق مانع نفوذ آنها شویم.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه خواستار اعمال قانون خودروهایی که کشف حجاب می‌کنند شد و افزود: دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی همچنین بسیج و سپاه باید با هنجار شکنان مقابله کنند و در این مسیر نیازی به برخورد خشن نیست بلکه لازم است با مهربانی و عطوفت با آنها برخورد شود.

خطیب جمعه اصفهان با اشاره به فرارسیدن ایام حج و کارشکنی‌های آل سعود و عربستان سعودی در مقابل حجاج ایرانی، اظهار کرد: در حالی عربستان از سوخت دادن به هواپیماهای ما جلوگیری می‌کند که امکانت بسیار زیادی را به رایگان در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده است و حتی اعلام کرده‌اند کسی حق برگزاری دعای کمیل و مراسم برائت از مشرکین ندارد و علیرغم این رفتار ادعای اسلام و مسلمانی هم دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه مسؤولان مالیاتی باید تلاش کنند تا در مسأله اخذ مالیات ملاحظه افراد را داشته باشند، تصریح کرد: برخی افراد که بدهکاران مالیاتی هم هستند با تقلب شرکت‌های چند میلیاردی خود را به نام افراد بی بضاعت با هزینه‌های بسیار ناچیز ثبت می‌کنند و از این طریق تلاش می‌کنند قانون را دور بزنند که لازم است با جدیت با آنها برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: در کشورهای خارجی که نفت ندارند کشور با مالیات اداره می شود و مردم خود را موظف به پرداخت مالیات می‌دانند، فرار مالیاتی مشکلات زیادی برای کشور و مردم به دنبال دارد و لازم است با جدیت با این مشکل برخورد شود.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به سالروز کشتار مردم در مسجد گوهرشاد اظهار کرد: زمانی که رضاخان دستور کشف حجاب را صادر کرد مردم در مسجد گوهرشاد تجمع کردند و علیه این قانون ضد دینی دست به اعتراض زدند که همه آنها با دستور شاه پهلوی کشته شدند و در حرم رضوی خون جاری شد./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات