۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۶۱۳۰۲۱

تشریح فعالیت های مدرسه علمیه امام صادق اندیمشک

تشریح فعالیت های مدرسه علمیه امام صادق اندیمشک
حجت الاسلام شیرمهد به تشریح فعالیت های صورت گرفته در مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) اندیمشک و برنامه های سال جاری پرداخت.
حجت الاسلام کرمعلی شیرمهد، مدیرمدرسه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برگزاری دوره تابستانه آموزشی تهذیبی و مهارتی ویژه همه طلاب مدرسه خبر داد و گفت: این دوره از ۱۵ تیرماه آغاز و تا شهریورماه در مدرسه ادامه خواهد داشت که در پایان دوره اردوی بصیرتی تهذیبی مشهد مقدس را خواهیم داشت.

مدیر مدرسه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک از دوره‌های ویژه خطابه، مسجدداری و تبلیغ چهره به چهره برای ارتقای کارکرد فعالیت‌های تبلیغی خبر داد و افزود: برای سال تحصیلی جدید بنای ما پذیرش طلبه از دو مقطع متوسطه اول و دوم بود، اما تنها مجوز پذیرش در متوسطه اول به ما داده شد که از این بابت بسیار گله‌مند هستیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه مدرسه ظرفیت پذیرش در دو مقطع تحصیلی را داشت، ادامه داد: در مقطع متوسطه اول ۱۴ طلبه را پذیرش خواهیم کرد البته میزان استقبال علی رغم تبلیغ‌های صورت گرفته برای ثبت نام در حوزه، متوسط بوده است.

وی با بیان اینکه دوره‌های مرتبط با باستان گرایی در طول سال تحصیلی برگزار می‌شود، گفت: دوره‌های پژوهشی و مقاله نویسی، کلاس ­های مشاوره خانواده برای طلبه­‌های متأهل و جلسه­‌های مشاوره برای عموم طلبه‌ها در طول سال تحصیلی برگزار شد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات